یک کارشناس مذهبی بیان کرد: در انقلاب اسلامی ما زنان در کنار مردها نقش و رسالت ملی و میهنی خودشان را اجرا و نقش زن مسلمان را به همه ی تشنگان حقیقت و جویندگان عدالت به نمایش گذاشتند.


علم الهدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: زنان با حضور در جامعه آن روزی در صحنه ی تظاهرات و جانفشانی در مقابل رژیم مصلح نظام پهلوی که امری غیر قابل انکار در ایام انقلاب اسلامی بود بسیار درخشیدند.

وی افزود: زنان ضمن اینکه با تربیت فرزندان انقلابی و تشویق آنان نسبت به حضور در صحنه ی تظاهرات نقش بی نظیر بر علیه رژیم ستمگر شاهی آنان به خوبی در مکتب زینب (س) دریافته بودند.

وی تصریح کرد: آنان فهمیده بودند که چگونه باید با فریادها و خروش خود رژیم ستم شاهی را بلغزانند و به همین جهت وقتی دشمن دید بانوان در کنار مردها علیه نظام طاغوتی صف آرایی می کنند به این نتیجه رسید که دیگر در این کشور جایی برای ماندن نیست و باید کشور را ترک کند.

وی خاطر نشان کرد: زنان ما بر خلاف یاران موسی که گفتند موسی تو با خدای خودت به جنگ برو و ما اینجا شاهد نبرد تو با خدایت هستیم، در همه صحنه ها حضور پیدا کردند و نقش تعیین کننده ی خود را در پیروزی انقلاب به رخ دشمنان کشیدند./ل

برچسب ها: مردها ، طاغوت ، صف آرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار