با تلاش راهداران و امدادگران جمعیت هلال‌احمر راه ارتباطی 33 روستا در نیر که بر اثر کولاک بسته شده بود، بازگشایی شد و خودروهای گرفتار شده نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ بر اثر کولاک شدیدی که دیروز در اکثر محورهای کوهستانی استان رخ داد، راهداران و سایر نیروهای امدادی سعی کردند بیش از 40 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک را در گردنه‌های صعب‌العبور استان نجات داده و با اسکان موقت آنها و تغذیه لازم امیدواری جدی به آنها در ادامه مسیر و حرکتشان بدهند.

برف و کولاک که اکثر مدارس شهرستان سرعین را در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی به تعطیلی کشانده بود در جاده‌های روستایی این شهرستان و در رفت و آمد مردم اختلال ایجاد کرد و برای پنجمین روز دانش‌آموزان و معلمان را خانه‌نشین کرد.

از گردنه الماس و صایین خبر می‌رسد بر اثر وزش باد و کولاک شدید تردد در این محور به کندی صورت می‌گیرد و دید برای صاحبان خودروها به حداقل رسیده است به طوریکه پلیس راه از اکثر خودروهای عبوری می‌خواهد در صورت ضروری نبودن سفرهایشان از این کار دست بکشند.

در جنوب استان اردبیل وزش باد و کولاک شدید گردنه اسالم را غیر قابل تردد کرده به طوریکه بدون زنجیر چرخ گذر از این محور ممنوع شده است.

پلیس راه استان نیز از تمام رانندگان و صاحبان خودروها خواست در گذر از جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور این استان همت و درایت داشته باشند و با احتیاط بیشتر و همراه داشتن زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن اقدام کنند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.