استاندار کردستان گفت:برقراری ارتباط نزدیک فرمانداران و بخشداران در شهرستانها با عموم مردم برای پیشبرد برنامه های دولت یک امر لازم وضروری است.

به گزاترش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی در شورای  فرمانداران استان افزود: رسالت اصلی ما پیشبرد برنامه های نظام در ارائه خدمت به مردم بود که تحقق آن درگرو ارتباط بیشتر مسوولین با مردم است.
وی عنوان کرد:فرمانداران به عنوان بالا ترین مقام دولتی در شهرستانها باید کاملا بر وضعیت حوزه فعالیت خود مسلط باشند و با برقراری ارتباط بیشتر با مردم مسایل و مشکلات آنها را رفع کنند.
وی اظهارداشت:فرمانداران شهرستانها باید بخشداران را مکلف کنند که در روستاها بیشتر حضور داشته باشند و پیگیر مسایل و مشکلات روستاییان باشند.
وی بیان کرد:فرمانداران باید نسبت به مسایل شهرستانها احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند وشرایط برقراری ارتباط آسان  مردم با مدیران را در شهرستانها فراهم کنند.
وی سیاست اصلی مسوولین استان را احترام به مردم و نماینده گان آنها خواند وگفت: تعامل بیشتر فرمانداران با نماینده گان مجلس و شوراهای شهر و روستا در جهت رفع مشکلات مردم  یک امر ضروری است.
استاندار کردستان به پروژه های فعال دولت در شهرستانها اشاره و خواستارسرعت بخشیدن به آنها شد و افزود:فرمانداران باید اطلاعات و آمار وضعیت پروژه های فعال و غیر فعال شهرستان خود را بروز در دست داشته باشند و مرجع موثق آمار و اطلاعات همه فعالیت های دولت در شهرستان باشند.
وی جلو گیری از ساخت و سازیهای غیر مجاز در حریم شهرها را بسیار مهم خواند و برپیگیری جدیدی فرمانداران در این زمینه تاکید کرد.
علیرضا شهبازی موضوع اشتغال در کردستان را دغدغه اصلی همه مسوولین ارشد استان بیان کرد و گفت:فرمانداران باید با انسجام بخشی بیشتر بین دستگاه های اجرایی شهرستان شرایط پرداخت تسهیلات بخش توسعه کشاورزی را به عنوان فرصتی برای ایجاد اشتغال بیشتر فراهم کنند.
وی به شرایط مساعد و ظرفیت ها و پتانسیل های کردستان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود:همه مسوولین حوزه اشتغال باید برای جذب این اعتبارات اختصاص یافته به توسعه کشاورزی استان شبانه روزی تلاش کنند.
در این نشست فرمانداران مسایل و مشکلات  حوزه خود را با استاندارومعاونین استاندار در بخش های مختلف در میان گذاشتند./س
برچسب ها: فرمانداران ، پیشبرد ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.