رئيس انجمن راگبي از میزبانی مناسب منطقه آزاد کیش در مسابقات راگبی ساحلی اظهار رضایت کرد و بیان داشت: به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی راگبی ساحلی در این منطقه هستیم.

میرزا آقابیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نخستین دوره مسابقات راگبی ساحلی در سطح فنی بسیار بالایی در منطقه آزاد کیش برگزار شد و علیرغم اینکه تاکنون تجربه برگزاری این چنین مسابقاتی را نداشتیم اما سطح فنی تیم های شرکت کننده بسیار بالا بود و ورزشکاران از آمادگی فنی و جسمانی مناسبی برخوردار بودند.

وی ادامه داد: سطح بالای مسابقات و تیم های شرکت کننده و میزبانی مناسب منطقه آزاد کیش ما را بر آن داشته است تا در پی برگزاری مسابقات بین المللی راگبی ساحلی در منطقه آزاد باشیم از اینرو برنامه های مبنی بر تحقق این هدف در آینده ای نزدیک طراحی می شود.

آقابیک تصریح کرد: انجمن راگبی قصد دارد در اسفندماه سال جاری دوباره مسابقات راگبی ساحلی برگزار کند البته تاکنون مکام برگزاری مسابقات مشخص نشده است اما به احتمال فراوان در قشم و یا بندر انزلی میزبان هستند.

آقا بیک افزود: در پایان مسابقات راگبی ساحلی کیش کمیته فنی مسابقات برترین ها را مشخص کردند از اینرو جوان ترین تیم از سوی کمیته فنی تیم کرمان الف با معدل سنی 19 سال انتخاب شد البته جوانان الف نیز دومین تیم کرمانی عنوان برترین تیم اخلاق را به خود اختصاص داده است.

حامد شهابی از کرمان، سریعترین ترای زده، مهیار عسگری از تیم اوتانای فارس به عنوان بهترین مربی تیم اوتانای فارس به عنوان بیشتری ترای زده مهرداد ایرانمنش از تیم کرمان به عنوان پدیده مسابقات و رسول خادم به عنوان آقای ترای انتخاب شدند.

گفتنی است، کلیه داوران فعال به عنوان برترین داور این دوره از مسابقات انتخاب شده اند./مح

برچسب ها: راگبی ، ساحلی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار