نماينده ولی فقيه در استان كردستان گفت: نيروهای مسلح بايد با تربيت افرادی متخصص در زمينه پيشگيری از وقوع جرم در بخشهای مختلف جلوگيری كنند و تدابيری برای جرم خيز بودن و منابع جرم خيز بينديشند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، حجت الاسلام والمسلمین حسينی شاهرودی گفت: دين اسلام با سفارش به امر به معروف و نهی از منكر، افراد ديندار را موظف می كند در برابر رفتار مجرمانه افراد احساس مسئوليت كنند و سكوت اختيار نكنند و با گفتار و رفتار مناسب پاسدار فضيلت ها و نيكی ها در جامعه باشند.
وی افزود: منافقان به دليل اينكه از عواقب گناه و جرم خود و ميزان آسيبی كه به اجتماع می زنند آگاه هستند، بايد به گونه ای مجازات شوند كه پشيمان شوند و از گسترش هر گونه هنجارشكنی و كج روی و جرم و بزه در اجتماع پيشگيری كنند.
نماينده ولی فقيه در استان كردستان در ادامه اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب و فرمانده كل قوا امروز توانسته تمام گردنكشان جهان را به زمين كشيده كه اين خود بايد همواره مورد توجه تمام نيروهای مسلح باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسينی شاهرودی با اشاره به اينكه بايد تدابيری انديشيده شود تا از اقدامات رواج دهندگان جرم كه خود توليد كننده جرم اند و مجرمان جلوگيری شود، گفت: نيروهای مسلح بايد با تربيت افرادی متخصص در زمينه پيشگيری از وقوع جرم در بخشهای مختلف جلوگيری كنند و تدابيری برای جرم خيز بودن و منابع جرم خيز بينديشند. /س
برچسب ها: جرم ، اسلام ، تدابیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.