مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون افزون بر هفت هزار واحد مسکن مهر در این استان مورد بهره برداری قرار گرفته وتا پایان امسال این میزان به بیش از 17 هزار واحد افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران ارومیه ، خلیل محبت خواه در جریان بازدید از مسکن مهر مهاباد با بیان اینکه طرح مسکن مهر در این استان هم اکنون از 61 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، افزود: در زمان حاضر 26 هزار واحد مسکونی مهر در استان دردست احداث است.

وی با بیان اینکه تا سال آینده تمامی واحدهای مسکن مهر در این استان به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار می گیرد، گفت: برخی از تعاونی ها در اجرای عملیات ساخت و ساز روند بسیار کندی دارند از آنها خلع ید شده و کار اینگونه تعاونی ها بصورت سه جانبه ادامه می یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه با توجه به امکانات و تسهیلات مناسب دولت برای تعاونی های مسکن مهر هیچ بهانه ای برای پیمانکاران کم کار پذیرفتنی نیست، افزود: وضعیت مالی تعاونیهایی که عملکرد آنها مطلوب نبوده به دقت بررسی و تصمیمات لازم در زمینه لغو قرار داد و یا ادامه کار آنها اتخاذ می شود.

محبت خواه اضافه کرد: برای تسهیل در واگذاری واحدهای مسکن مهر به صاحبان آنها، شهرداری ها موظف شده اند تا برای واحدهای مسکن مهر با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی پایان کار صادر کنند بشرط آنکه نمای آنها به اتمام رسیده باشد.

وی یادآور شد: برای جلوگیری از تعلل در کار برخی از تعاونی های مسکن مهر نیز پیش بینی شده که تعاونی هایی که قادر به ادامه کار نیستند بتوانند واحدهای مسکونی با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی را به متقاضیان واگذار کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همچنین در ادامه از مسکن مهر در مناطق مکریان و سیدآباد نیز بازدید کرد.

در شهرستان مهاباد در زمان حاضر سه هزار و 48 واحد مسکن مهر در قالب 38 تعاونی در حال احداث است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.