نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی کرد: جشنواره ها بهترین را ه هدایت جوانان به سمت فرهنگ دینی نماز و نیایش در سطح جامعه است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های گوناگونی که در سطح کشور برگزار می‌شود گفت: باید از این روش برای هدایت جوانان و نوجوانان به سمت نماز و نیایش استفاده شود.
وی بر ضرورت توسعه و گسترش معنویت در جامعه تاکید و ابراز داشت: جامعه‌ای که با معنویت همراه باشد موارد انحرافی مانند اعتیاد در آن جلوه پیدا نمی‌کند.
آشتیانی با بیان اینکه توجه به مسئله نماز و نیایش لازمه گسترش معنویت در یک جامعه است اذعان کرد: نماز و نیایش اصل توسعه معنویت است و خانواده‌ای که بر این اصل سرمایه‌گذاری می‌کنند فرزندانی سالم و با اخلاق به جامعه تحویل می‌دهند.
وی به ابزارهای ترویج فرهنگ دینی در یک جامعه اشاره کرد و بیان داشت: یکی از ابزارهای ترویج فرهنگ دینی در جامعه استفاده از ابزار سینما است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استفاده از فیلم و رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما تأثیر مطلوبی در فرهنگ‌سازی صحیح دینی یک جامعه دارند گفت: برای این فرهنگ‌سازی ابتدا باید نیاز به معنویت در جامعه تبیین شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.