عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: بها دادن به موضوع گردشگري سلامت از نظر درماني، اقتصادي و بهداشتي به سود كشور است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي بيمارستان فوق تخصصی رضوي، كمال الدين پيرموذن افزود: در هزاره سوم به واسطه اينكه كشورها تعاملات خوب و سريعي با يكديگر دارند بايد تقويت و توسعه گردشگري در برنامه ها قرار داده شود.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي افزود: صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است و ایران جاذبه‌های باستانی، تاریخی و طبیعی را در جهان دارا است و یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان از لحاظ امنیت برای گردشگران خارجی به شمار مي‌رود.

پيرموذن با اشاره به گردشگري سلامت اذعان كرد: با توجه به اينكه ايران از خدمات پزشكي مطلوبي در سطح منطقه برخوردار است و برخي كشورهاي همسايه ايران، تجهيزات پزشكي مناسبي ندارند با معرفي خدمات درماني كشور مي‌توان آنها را تشويق به پيگيري درمان خود در ايران كرد.

وي تاكيد كرد: بها دادن به موضوع گردشگري سلامت از نظر درماني، اقتصادي و بهداشتي به سود كشور است و برطرف كردن مشكلات صنعت گردشگري براي جذب بيشتر گردشگران از موارد ضروري است.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: با توجه به صنعت گردشگري مشكلات اقتصادي نيز برطرف مي‌شود و در حال حاضر بايد اقتصاد كشور را به سمتي پيش برد كه از اقتصاد وابسته به نفت نجات پيدا كنيم.

پيرموذن با اشاره به نقش بخش خصوصي در جذب گردشگران گفت: بخش خصوصي تعيين كننده جذب گردشگران است و با حضور پزشكان مجرب داخل كشور مي توانيم با اطلاع رساني مناسب از طريق فضاهاي مجازي و رسانه ها گردشگران سلامت را به سوي كشور جذب كنيم.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: حضور گردشگران در كشور سبب واردات ارز مي‌شود كه بي‌ترديد براي توسعه و آبادانی كشور تاثيرگذار است.

برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.