محمدرضا اسلامي سرمربي تيم بسكتبال البرز كنگ كه در پايان هفته هشتم ليگ به رده ششم جدول صعود كرد، گفت: با اين نتيجه قهرمان نيمه دوم جدول شديم.

محمدرضا اسلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد: خوشحالم كه شرايطي خوبي براي تيم پيش آمده و البته زحمت زيادي هم براي رسيدن به اينجا كشيده ايم.

البته 2 بازي بسيار نزديك هم داشتيم كه تا دقيقه 39 جلو بوده وبا يك اشتباه برد را از دست داديم. بازي اول با صنايع كه با توجه به قرار نداشتن در كوران سوپر ليگ نا هماهنگ بوديم و بازي با دانشگاه آزاد كه در حال برد بوديم.

وي اضافه كرد: براي تيم جواني كه بازيكن معروف يا خارجي ندارد نتايج به دست آمده تجربه بزرگي است و ما هم به نوعي قهرمان نيمه دوم جدول شديم. با تجربه اين دور مطمئنم در بازيهاي برگشت شرايط تيم بهتر مي شود.

اسلامي در مورد بازي با فولاد ماهان توضيح داد: تيم فولاد ماهان از بزرگان ليگ امسال با يك دوجين ملي پوش و مربي بسيار خوب است اما ما هم هيچ وقت براي باخت يا واگذاري بازي با اختلاف كم به زمين نمي رويم ودر هرميداني به برد فكر مي كنيم، خوشبختانه جزء تيم هايي هستيم كه با وجود تمرين سنگين روزانه تمام بازيكنان سرحال هستند و روحيه خوبي به خاطر رده ششم جدول دارند.

** بندر كنگ شرايط اسكان بازيكن خارجي را ندارد

وي در مورد جذب بازيكن خارجي اشاره كرد: اضافه كردن هر يك بازيكن خارجي باعث روي نيمكت نشستن جواني مي شود كه زحمت كشيده و شجاعانه براي تيم مي جنگد. به هرحال ما با همين تركيب هم از چهار تيمي كه بازيكن خارجي، ملي پوش و شرايط ميزباني دارند، بالاتريم.

خود من هم علاقه اي به اضافه كردن يار خارجي ندارم اما به هرحال كار بسيار سخت است. كار با جوانان مثل تيغ دولبه است و اميدوارم در نهايت مجبور به آوردن يار خارجي نشوم.

وي گفت: متأسفانه ما امكانات نگهداري بازيكن خارجي را هم در بندر كنگ نداريم در اين شهر يكم هتل با شرايط نه چندان مناسب وجود دارد و بازيكنان خارجي هم ابتدا از شرايط زندگي، امكانات و نحوه پرداخت حقوق سئوال مي كنند كه اين شهر هنوز به آن آمادگي نرسيده و در سطح استان هم هنوز به اين باور نرسيده اند كه سطح سوپر ليگ با دسته هاي پايين تر فرق دارد.

**سفرهايمان زميني است

اسلامي از بعد مسافت و زمان كم بين بازيها گفت: هرچند از ابتداي فصل پذيرفتيم تمام برنامه ريزي ها برعهده نوربخش رئيس سازمان ليگ باشد و از همكاري وي با تيم ها هم خبر داريم اما با توجه به موقعيت جغرافيايي شهرها در بازيهاي نزديك به هم اذيت مي شويم. ضمن اينكه با توجه به سفر زميني تيم به بيشتر نقاط نيمه جنوبي ، تنها يك جلسه فرصت تمرين بين بازيهاي دوشبنه و پنجشنبه پيدا مي كنيم.

وي ادامه داد: با آمدن اسپانسر به بندر كنگ اين شهر به عنوان يكي از شهرهاي بسكتبال خيز شناخته مي شود.
از مسئولان شهر و استان مي خواهيم با حمايتي كه در بخش پروازي و اسكان به تيم مي كنند، اجازه ندهند بار همه چيز روي دوش اسپانسر، سرپرست و سرمربي باشد و همه چيز تقسيم شود تا در دور برگشت خرد نشويم. البته ماهم در شرايط سخت با انگيزه چند برابر و فكر بازتر كار مي كنيم./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار