فرمانده انتظامي چايپاره گفت: سارقاني که اقدام به سرقت کندوهاي عسل در شهرستان چايپاره مي‌کردند توسط فرماندهي انتظامي اين شهرستان به دام افتادند.

به گزارش گروه  اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ،غلامحسين حسني فرمانده انتظامي چايپاره  امروز با اعلام اين خبر اظهار داشت: چنانچه تعامل و هماهنگي بين پليس و نيروهاي مردمي افزايش پيدا کند به طور قطع آثار مثبت آن در جامعه متجلي مي‌شود بنابراين انتظار وجود دارد که ارتباط نزديک‌تري بين آن‌ها برقرار شود. 
وي با بيان اينکه رعايت هشدارهاي پليسي در کاهش ميزان وقوع جرايم تاثير زيادي دارد، اضافه کرد: چنانچه مردم در همه زمينه‌ها جانب احتياط را رعايت کرده و با در نظر گرفتن اصول و ضوابط، همه امور را به انجام برسانند شرايط براي ارتکاب بزه توسط يک عده قليل فراهم نمي‌شود. 
فرمانده انتظامي چايپاره به دستگيري سارقان کندوهاي عسل توسط ماموران اشاره کرد و افزود: با توجه اينکه چند فقره سرقت کندوي عسل در چايپاره رخ داده بود در بين زنبورداران نگراني به وجود آمده و خواستار رسيدگي به موضوع بودند که اقدامات ويژه‌اي در ارتباط با شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان آغاز شد. 
حسني ادامه داد: ماموران انتظامي اين شهرستان براي به دست آوردن اطلاعات مورد نياز، منابع خبري خود را فعال کردند به طوري که يک دستگاه خودروي سايپا را با دو نفر سرنشين در محور فرعي قره‌ضياءالدين خوي متوقف و مورد بازرسي قرار دادند.
وي به کشف تعدادي لباس و کلاه مخصوص زنبورداري از خودرو هنگام بازرسي اشاره کرد و افزود: اين عامل سبب شد که ماموران نسبت به سرنشينان خودرو ظنين شده و هر دو متهم را براي بررسي بيشتر موضوع به مقر انتظامي شهرستان منتقل کنند. 
فرمانده انتظامي چايپاره خاطر نشان کرد: متهمان تاکنون در بازجويي‌هاي فني پليس به 11 مورد سرقت کندوي عسل از چايپاره و چند شهرستان هم‌جوار اعتراف کرده‌اند که ارزش تقريبي موارد مسروقه در مجموع 200 ميليون ريال برآورد شده و پليس براي کشف جرايم ديگر و شناسايي همدستان سارقان همچنان تحقيق مي‌کند./ف
برچسب ها: سارق ، کندو ، عسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار