عضو کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: گزارش نهايي برگرفته‌شده از تحقيقات نمايندگان مجلس در مورد علت اصلي مرگ ستار بهشتي در جلسه علني روز يکشنبه(3 ديماه) خانه ملت قرائت خواهد شد.

مهدي دواتگري نماينده مردم مراغه و عجب‌شير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحقيقات به عمل آمده در مورد علت اصلي مرگ ستار بهشتي، وبلاگ‌نويس گفت: با در نظر گرفتن سوابق موجود و بررسي‌هايي که از مراجع قضايي، نيروي انتظامي‌، بازداشتگاه و پزشکي قانوني و همچنين تحقيقاتي که از مسئولان ذيربط داشته‌ايم گزارش جامعي را در مورد علت اصلي مرگ ستار بهشتي آماده کرده‌ايم.

وي در ادامه با بيان اينکه گزارش پرونده مرگ ستار بهشتي روز شنبه تقديم کميسيون و هيئت‌ رئيسه مجلس شد، تصريح کرد: نهايتا قرار شد گزارش پرونده مرگ ستار بهشتي در جلسه علني روز يکشنبه قرائت شود.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينکه در تهيه اين گزارش هيچ يک از شائبه‌هاي سياسي دخيل نبوده است، اظهار داشت: تمام تحقيقات و بررسي‌هاي به عمل آمده براي روشن‌شدن زواياي اين اتفاق بر مبناي موازين حقوقي تنظيم شده است.

دواتگري خاطر نشان کرد: در تحقيقات صورت‌گرفته براي تهيه اين گزارش هيچگونه مانع و مشکلي وجود نداشته و تهيه اين گزارش در نهايت همکاري بين مسئولان مربوطه صورت پذيرفته است.

وي در پايان تاکيد کرد: مسئولان امر در اين موضوع نسبت به حفظ حقوق شهروندان اهتمام جدي دارند که اين وظيفه مهم را در همکاري تهيه اين گزارش به نمايش گذاشتند.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: ستار ، بهشتی ، علت ، مرگ ، گزارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار