عضو کمیسیون کشاورزی از جمع‌آوری 26 امضا برای تحقیق و تفحص از وزارت راه با موضوع مسکن مهر خبر داد.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر در دستور کار نمایندگان قرار دارد، گفت: در طی چند روز اخیر 26 امضا برای طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر جمع آوری شده است که نشان دهنده اهمیت اين موضوع در میان نمایندگان است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسکن مهر به دغدغه نمایندگان تبدیل شده است،‌اظهار داشت: در روزهای آینده با استناد به ماده 236 آیین نامه داخلی، این طرح به قوه قضاییه ارسال خواهد شد تا بتوانیم عملکرد وزیر مسکن و شهرسازی را در حوزه مسکن مهر مورد بررسی قرار دهيم.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به محورهای تحقیق و تفحص و سوالات نمایندگان در خصوص مسکن مهر، تصریح  کرد: منابع مالی که در طول این چند سال هزینه شده، پیمانکارانی که به کار گماشته شده‌اند، اشکال در مکان‌یابی برای ساخت مسکن  و نیز علت عدم سکونت ثبت‌نام کنندگان  در خانه‌های مسکن مهر به دليل عدم فراهم آوردن زيرساختهاي لازم، از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است.

وی در پایان با بیان اینکه این طرح هنوز تحویل هیئت رئیسه نشده است، بیان داشت: به دلیل اهمیت موضوع و مشکلات زیاد در این حوزه، امكان دارد تا تعداد امضاهای بیشتری را جمع‌آوری تا طی روزهای آینده تقدیم هیئت رئیسه شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن ، مهر ، تحقیق ، تفحص ، ایرانپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار