نماينده ورزقان و خاروانا گفت: عدم توجه به اصلاح زير ساخت‌هاي منطقه ارسباران مهمترين مشکلي است که در رسيدگي به وضعيت زلزله‌زدگان منطقه مغفول مانده است.

الله‌وردي دهقاني نماينده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به آخرين اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده ارسباران اشاره کرد و گفت: علي‌رغم سرماي شديد در اين منطقه، اقدامات انجام شده براي بهبود وضعيت مردم زلزله‌زده کافي به نظر نمي‌رسد.

وي افزود: مهمترين مشکلي که بايد به آن اشاره کرد عدم توجه به اصلاح زير ساخت‌هاي منطقه ارسباران است که مغفول مانده و به آن توجه نمي‌شود.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در ادامه اظهار داشت: در بحث مسکن نيز مشکلات کماکان ادامه داشته و سرماي شديد نيز مزيد بر علت شده است.

نماينده ورزقان تاکيد کرد: به مسئولان ذيربط توصيه مي‌کنيم با در نظر گرفتن شرايط منطقه نسبت به اصلاح زيرساختهاي ارسباران اقدام و مانع از تکرار چنين حوادث تلخي باشند.

گفتني است؛ ساعت بعدازظهر روز شنبه 21 مردادماه سال جاري زلزله‌اي به بزرگي 6.4 در مقياس ريشتر و به فاصله زماني 10 دقيقه زلزله ديگري به بزرگاي 6.2 در مقياس ريشتر شهرهاي اهر، هريس و ورزقان را لرزاند که بر اثر آن خسارات سنگيني به زير ساختهاي منطقه ارسباران وارد آمد و بيش از 100 نفر از هموطنانمان جان باخته‌اند.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: دهقانی ، نماینده ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار