ميزان همكاري دانشگاه و مركز نشر مهم ترین ملاک همکاری دانشگاه و مرکز نشر دانشگاهی برای حضور دستاورد های علمی در دانشگاه ها است .

بهمن حاجی پور رئیس مرکز نشر دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته پژوهش مرکز نشر دانشگاهی که عمدتاً در کار تولید کتاب است، از مهم ترین دستاورد های خود را برای نمایشگاه پژوهش و فناوری امسال در معرض دید علاقمندان قرار داده است .چنانچه علاوه بر دستاورد هایی که این مرکز امسال برای ارائه در نمایشگاه که حدود 1300 دستاورد بوده ارائه بیست عنوان کتاب جدید را تا پایان امسال در برنامه کاری خود قرار داده و البته این نیز خبر خوشی بوده که برای کلیه دانشجویان این مرکز به نمایشگاه آورد.

وی افزود: عمده کتاب های این مرکز در طیف های مختلفی از جمله علوم مهندسی ، علوم پایه، کشاورزی، علوم انسانی و مجموعه مقالات در حوزه مرکز نشر دانشگاهی بوده است .

حاجی پور در پاسخ به سوال خبرنگار  باشگاه خبرنگاران مبنی بر تفاوت  دستاورد های  امسال مرکز نشر دانشگاهی  با سال های گذشته اظهار داشت: به لحاظ کمی این نمایشگاه مشابه نمایشگاه سال قبل بوده که البته مشکلاتی از جمله بحران کاغذ موجب کاهش سرعت ارائه دستاورد های امسال شده اما با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم برای سال 92  دستاورد ها را چندین برابر کنیم.

وی اظهار داشت: البته مرکز نشر دانشگاهی با توجه به همکاری و تلاش های صورت گرفته از اوایل مهر ماه امسال نمایشگاه دستاورد های خود را به صورت هر ترم تحصیلی در دانشگاه های مختلف کشور از جمله دانشگاه تهران، گیلان و شیراز به معرض دید علاقمندان قرار داده است.

حاجی پور در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر ملاک های حضور مرکز نشر دانشگاهی در دانشگاه های مختلف سراسر کشور اظهار داشت: مهم ترین ملاک ،میزان همکاری دانشگاه و مرکز نشر است چنانچه این مرکز آمادگی دارد که نمایشگاه دائمی در دانشگاه های مختلف برگزار کند./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، نشر ، دستاورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار