يک کارشناس مسائل خاورميانه گفت: طي چند ماه گذشته شاهد اعتراضات مردمي عليه اقدامات اين رژيم ديکتاتور هستيم و اين در حالي است که با حمايت‌هاي آمريکا و غرب براي ادامه حکومت اين رژيم با مرگ ملک عبدالله نمي‌توان شاهد تغيير اساسي در ساختار حکومتي اين کشور باشيم.

جواد منصوري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد رژيم آل سعود در عربستان گفت: رژيم آل سعود در اوايل قرن 20 براساس يک طراحي انگليسي- صهيوينستي شکل گرفته و از آن پس با حمايت آمريکا و لابي صهيونيست اداره مي‌شود و براي تحقق اهداف شوم آنها در منطقه فعاليت مي‌کند.

وي با اشاره به بيماري ملک عبدالله پادشاه عربستان ادامه داد: طي چند ماه گذشته شاهد اعتراضات مردمي عليه اقدامات اين رژيم ديکتاتور هستيم و  اين در حالي است که با حمايت‌هاي آمريکا و غرب براي ادامه حکومت اين رژيم  با مرگ ملک عبدالله نمي‌توان شاهد تغيير اساسي در ساختار حکومتي اين کشور باشيم.

اين کارشناس مسائل خاورميانه در پايان يادآور شد: اين امکان وجود دارد که مدتي بر سر جانشيني پادشاه عربستان ميان خاندان سعودي کشمکش‌هايي به وجود آيد، اما در نهايت آمريکا و انگليس با لابي گري هايشان در مسائل داخلي اين کشور دخالت خواهند کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عربستان ، آمریکا ، پادشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار