عضو هيئت رئيسه کميسيون بهداشت و درمان گفت: اعضاي کميسيون بهداشت و درمان اميدوار هستند دولت بودجه‌اي عالمانه براي سال 92 براي وزارت بهداشت و درمان تعيين کند و کسري بودجه معوقه سال گذشته اين سازمان نيز برطرف شود.

احمد آريايي‌نژاد نماينده مردم همدان و ملاير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران،در ارتباط با افزايش نرخ سرطان در کشورمان و برنامه پارلمان در اين خصوص گفت: در برنامه پنجم توسعه نظارت بر مواد خوراکي و طريقه صحيح زندگي در برنامه بهارستان‌ نشينان جهت تقدم پيشگيري از بيمارياست.

وي تغيير در سبك خوراك و شيوه صحيح زندگي را اولويت مردم دانست و تصريح کرد: براي دستيابي راحت‌تر و به‌هنگام در اهداف بلندمدت قانون پنجم توسعه لزوم تغيير سبک زندگي الزامي است.
 
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون بهداشت و درمان پيشگيري را مقدم بر درمان دانست و اظهار داشت: ميزان سم‌سنجي در کالا و خوراکي که در اختيار مردم قرار مي‌گيرد و کاهش اثرات گازهاي گلخانه‌اي در کشت محصولات به سلامت آنها كمك مقتضي مي‌كند.

آريايي‌نژاد در پايان خاطر نشان کرد: اعضاي کميسيون بهداشت و درمان اميدوار است دولت بودجه‌اي عالمانه  براي سال 92 براي وزارت بهداشت و درمان تعيين کند و کسري بودجه معوقه سال گذشته اين سازمان نيز برطرف شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بهداشت ، کمیسیون ، بودجه ، معوقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار