استاد دانشگاه نيجريه با بيان اين که ايجاد فرصتي براي تعامل و هم‌انديشي نخبگان وظيفه اساتيد است،‌گفت: اين امر موجب انتقال تجربيات اساتيد در زمينه بيداري اسلامي خواهد شد.

بلو ابوبكر صلاتي عضو مجمع بيداري اسلامي و استاد دانشگاه نيجريه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نقش هم انديشي اساتيد و نخبگان حوزوي دانشگاهي را در بيداري اسلامي اساسي خواند و گفت: يکي از وظايف مهم اساتيد شرکت در هم‌انديشي‌ها و جلسات نظريه‌پردازي است که اين امر موجب انتقال تجربيات اساتيد با يکديگر براي حل مسائل منطقه مي‌شود.

وي اضافه کرد: اقدامات ايران در زمينه بيداري اسلامي در زمينه بيداري اسلامي بسيار مفيد بوده است و انقلاب اسلامي با موفقيت خود پس از 30 سال نمونه بارزي براي به نتيجه رساندن تحولات منطقه است چرا که توانستيم با هم امکاناتي که غرب در دست دارد و همه تلاش خود را براي مقابله با مسلمانان انجام مي‌دهد.

وي در پايان به تلاش غرب براي تغيير محتواي بيداري اسلامي با نام گذاري آن به بهار عربي و هراس آنان از پيشرفت بيداري اسلامي در منطقه گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با اقدامات خود از محقق شدن بيداري اسلامي جلوگيري کنند اما به قدرت و فضل خداوند در اين امر موفق نشده و مسلمانان در جهان با بحث بيداري اسلامي زمينه‌ساز تحولات گسترده‌اي خواهد بود.

انتهای پیام/
پ2
برچسب ها: بیداری ، اسلامی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار