شهرکرد /

مصدوم سانحه دیده اتوبوس دانش آموزان بروجنی پس از دو ماه از كما خارج شد

فرماندار شهرستان بروجن گفت: بنابر اعلام خانواده مریم باباخانیان؛ دانش آموزان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی، وی پس از دو ماه بی هوشی، از كما خارج شد و به هوش آمد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

فتاح كرمی گفت: مریم باباخانیان از حادثه 28 مهرماه گذشته تا روز 27 آذرماه جاری، در بخش ICU  بیمارستان گلستان اهواز بستری و در كما بود.

وی با تقدیر از زحمات كادر درمانی بیمارستان گلستان اهواز برای این دانش آموز و دیگر مصدومان سانحه اتوبوس دانش آموزان بروجن افزود: در این مدت سطح هوشیاری این دانش آموز، بارها در نوسان بود ولی در روزهای گذشته سطح هوشیاری او بالا رفت و سرانجام پس از دوماه به هوش آمد.

فرماندار بروجن تصریح كرد: مریم باباخانیان تنها مجروح این حادثه بود كه به دلیل شدت جراحات به كما رفت و در حالت بیهوشی كامل قرار داشت.

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه شامگاه جمعه ؛ 28 مهرماه 91، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 27 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.