منصوری از شرایط مناسب اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی جودو خبر داد و اظهار داشت: برای کسب مدال در المپیک 2013 تمام تلاش خود را بکار می گیریم.

منصوری رئیس انجمن جودو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی جودو ناشنوایان آماده مسابقات المپیک 2013 بلغارستان می شوند. اولین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی جودو با 14 نفر برگزار شده است که از لحاظ فنی جودوکاران در شرایط ملوبی قرار دارند و قرار است اواخر دی ماه دومین مرحله اردوی تیم ملی جودو برگزار کنیم.

وی ادامه داد: دومین مرحله اردوی جودوکاران با همان تعداد قبلی را برگزار می کنیم و در نهایت در آخرین اردو تیم ملی که به طور حتم متصل به اعزام است 7 ورزشکار را به المپیک 2013 اعزامی کنیم. البته در صورت اعلام بخشنامه کمیته فنی مسابقات مبنی بر حضور در بخش کاتا و تیم ملی جودو ناشنوایان ایران آمادگی شرکت و مصاف با حریفان در این بخش را دارد.

رئیس انجمن افزود: اردوی تیم ملی ناشنوایان بدون حضور ورزشکاران پیوند اعضا برگزار می شود متاسفانه در بخش پیوند اعضا در رشته جودو فعال نیستیم و تا کنون برنامه ای مبنی بر تشکیل تیم ملی جودو و پیوند اعضا طراحی نکردیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار