نهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات،‌ بازاریابی و صنایع وابسته، امروز 29 آذر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کردو تا 2 دی ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات بازاریابی و صنایع وابسته با مشارکت بیش از 200 شرکت تبلیغاتی داخلی و خارجی و حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، چین، ژاپن،‌ کانادا، آفریقای جنوبی و ترکیه و با مشارکت دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 
لازم به ذکر است حمایت از صنعت تبلیغات،‌ ارتقای سطح کیفی و کمی تبلیغات،‌ کاهش عوارض منفی تبلیغات بازرگانی، آشنایی با روش های بازاریابی و فروش و انتقال دانش فنی نوین در حوزه تبلیغات از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان شده است.
 
بر اساس این گزارش وجود بازارهای گسترده داخلی و دسترسی به بازارهای کشورهای همجوار و تبادل اطلاعات و آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی و علمی دو حوزه از مهمترین انگیزه‌های شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه است.
 
این نمایشگاه از  امروز 29 آذر  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران  آغاز به کار کرده و تا 2 دی ماه پذیرای علاقمندان به صنعت تبلیغات خواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار