سرمربی تیم فوتسال گاز خوزستان گفت: امکانات برای جذب بازیکن در اختیار حفاری گذاشته شد اگر شرایط بهتری داشتیم در لیگ برتر می درخشیم ما با بازیکنان لیگ دسته یک خود مقابل برترین های فوتسال ایستاده ایم.

حیدر فرهادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جذب بازیکن در تیم گاز خوزستان در شرایط خاصی صورت گرفت، شرایط بد اقتصادی باعث شد نتوانیم در این مرحله با دست باز بازیکنان را به تیم وارد کنیم از سوی دیگر به دلیل موقعیت ایده آل حفاری نسبت به تیم ما امکانات بیشتر در اختیار این تیم قرار گرفته تا بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند.

وی افزود: بنابه شرایط موجود ما مجبور شدیم همان تیمی که در لیگ دسته یک فوتسال فعالیت می کرد را به لیگ برتر انتقال دهیم به همین دلیل انتظار بهترین شدن را نداشتیم بازیکنانی که تیم گاز خوزستان را تشکیل می دهند جوان هستند و حتی در رده سنی آنها نیز با دیگر تیم ها قابل قیاس نمی باشد اما با این وجود تیم گاز خوزستان در برابر رقبای خود عملکرد خوبی داشته و بسیاری از رقیبان در مسابقات برای پیروزی در برابر بازیکنان من با مشکل روبرو بوده اند اما نداشتن بازیکنانی که بتوانند با تجربه خود از فرصت ها استفاده کنند ما را به شکست محکوم می کند.

حیدری در ادامه بیان داشت: در نظر داشتیم برای نیم فصل دوم افرادی را به گروه اضافه کنیم که بتوانند تیم را از این وضعیت نجات دهند اما پس از اعلام اسامی بحث محدودیت های مالی به میان آمد و تمام برنامه ریزی های فنی را به هم زد با این اوضاع برای نیم فصل بعد نیز فقط می توانیم دو یا سه بازیکن در حد بازیکنان فعلی به تیم وارد کنیم تا جو جدیدی در تیم بوجود بیاید.

سرمربی تیم گاز خوزستان گفت: معتقدم شکست هایی که در نیم فصل اول داشتیم پایه های پیروزی و ترقی تیم گاز در نیم فصل دوم می باشد زیرا در این مرحله ما بازیکنانی را در رقابت با بهترین های فوتسال قرار دادیم که فقط در لیگ دسته یک فعالیت می کردند اما حالا رقبای قدرتمند خود را آزار داده و به سختی امتیاز را به آنها می دهند.

اگر بازیکنان در نیم فصل دوم با همین جسارت به مصاف رقبای خود بروند و با تلاش مضاعف و انگیزه دوچندان تمرینات را انجام دهند ما از این جایگاه جدا شده و حتی می توانیم به نیمه های جدول رده بندی نیز برسیم.

وی در خاتمه اظهار داشت: تیم گاز خوزستان حتی با در نظر گرفتن شرایط بد نیز محکوم به برد است زیرا در تمام نیم فصل قعر نشین بودیم حالا زمان جبران و صعود است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار