مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه گفت: توریسم سلامت به همبستگی ملت ها و کشورهای اسلامی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، احمد سبحانی در سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در بیمارستان رضوی افزود: گردشگری سلامت اقدامی مقدس همراه با افزایش ظرفیت کشورهای اسلامی است که به طور مجدد دوره مجد و عظمت کشورهای اسلامی را برمی‌گرداند.

سبحانی افزود: امروز شاهد مراجعه بیماران از کشورهای اروپایی و اسلامی در راستای دریافت خدمات درمانی هستیم و امیدواریم انتخاب نخست کشورهای اروپایی در آینده نزدیک شویم.

مدیر کل آسیای غربی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: ویزای نوع T هم اکنون عملیاتی شده و با نصف بهای ویزای عادی صادر می‌شود.

وی عنوان کرد: ویزای نوع T قابلیت این را دارد که برای کشورهای مختلف صادر شود و در ارتباط با درمان توریست کلیه خدمات و اقدامات مورد نیاز را به انجام برسانیم.

مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه اظهار کرد: تمام توریست‌هایی که عازم ایران هستند می‌توانند از خدمات بیمه‌ای نیز برخوردار شوند.

سبحانی ادامه داد: بخش خصوصی و دولتی باید به طور یکسان حمایت خود را از توسعه گردشگری سلامت ارائه دهند و با احداث پایگاه‌های دفاتر نمایندگی در کشورهای هدف در توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی تأثیرگذار باشند. /س

 

برچسب ها: توریسم ، سلامت ، و ، همبستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.