سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: بر اساس قانون، حداکثر تا سه درصد از اعتبارات عمرانی و جاری این شرکت در زمینه حمایت از طرح‌های پژوهشی هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مهران خاکساری افزود: این شرکت از طرح‌های پژوهشی کاربردی در بخش تقویت و توسعه صنایع کوچک این استان حمایت می‌کند.
وی گفت: بر اساس قانون بین 0.5 تا سه درصد از اعتبارات عمرانی و جاری این شرکت در زمینه حمایت از طرح‌های پژوهشی هزینه می‌شود.
سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در یک سال اخیر هفت طرح پژوهشی در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به پایان رسیده است گفت: این طرح‌ها با هدف ارتقای سطح بهره‌وری واحدهای صنعتی،‌ شناسایی ظرفیت‌های صنعتی این استان و توسعه و ترویج علوم و فناوری در صنایع فارس انجام شده است.
وی تحلیل زنجیره ارزش 10 رشته صنعتی اولویت‌دار این استان با هدف شناسایی ظرفیت‌های صنعتی فارس را از جمله طرح‌های پژوهشی اعلام کرد که با حمایت این شرکت توسط محققان،‌ صاحبنظران دانشگاهی و صنعتی و شرکت‌های مشاوره‌ای و دانش‌بنیان انجام شده است.
خاکساری همچنین در ادامه با اشاره به حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از 22 پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی گفت: علاوه بر آن از 12 طرح تیپ صنعتی که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس حمایت مالی انجام شده است شش طرح به پایان رسیده و شش طرح نیز در مرحله مطالعاتی قرار دارد./س

برچسب ها: پژوهش ، اعتبارات ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.