نماينده مردم سمنان و مهدي‌شهر گفت: فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد بيداري اسلامي در منطقه روشنگرانه است و کشورهايي که پا به عرصه بيداري اسلامي گذاشته‌اند هرگز از اين راه منحرف نخواهند شد و جمهوري اسلامي تا آخرين لحظه کنارشان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عليرضا خسروي نماينده مردم سمنان در مجلس در نطق ميان دستور امروز (چهارشنبه 29 آذر) با درود و سلام به ارواح پاک امام و شهداي مجلس با اشاره به نقش بي‌بديل جهاد اسلامي در جنگ هشت روزه گفت: فرود موشک‌هاي پي‌در پي از سوي حماس در تلاويو باعث روند سقوط رژيم صهيونيستي شد و اين رژيم در نهايت محکوم به شکست است.

وي نبرد اخير حماس را پايان عمر رژيم صهيونيستي خواند و تصريح کرد: اين رژيم غاصب سيري روبه افول را طي مي‌کند که اين جريان از جنگ 33 روزه آغاز شده يعني همانجايي که اولين ميخ به تابوت اسرائيل زده شد.

عضو کميسيون عمران مجلس اظهار داشت: شروع جنگ جهاني چهارم در کشور سوريه با پشتيباني کشورها و حضور نيروهاي خارجي و دخالت نا به جاي کشورهاي غربي موضوع را پيچيده‌تر مي‌کند.

خسروي ادامه داد: مخالفان سوريه بايد بدانند قادر به تسلط بر سوريه نخواهند بود و در اشتباهي محض به سر مي‌برند چرا که ميان مردم و نظام هيچ‌گونه تضادي وجود ندارد و اين تنها توهم کشورهاي بيگانه در خصوص سوريه است.

نماينده مردم سمنان و مهدي‌شهر فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد بيداري اسلامي در منطقه را روشنگرانه خواند و بيان کرد: کشورهايي که پا به عرصه بيداري اسلامي گذاشته‌اند هرگز از اين راه منحرف نخواهند شد و جمهوري اسلامي تا آخرين لحظه کنارشان خواهد بود.

وي همچنين با اشاره به شعار امسال که پيرامون حمايت از کار و سرمايه ايراني كه از منويات مقام معظم رهبري است گفت: نقش پارلمان به عنوان قانون‌گذار و ريل گذار تاکيد بر رفع اختلافات و مسائل جرئي و اين در حالي است که رخدادهايي هر چند کوچک جامعه را از مسير و روال اصلي خود دور مي‌کند.

عضو کميسيون عمران مجلس تصريح کرد: 11 خرداد ماه 90 بهارستان نشينان قانون ادغام وزارت راه و ترابري، مسکن و شهرسازي و فناوري اطلاعات را با 133 راي موافق و 49 راي مخالف به تصويب رساندند و اين در حالي است که زماني که همين لايحه از سوي دولت به پارلمان مي‌آيد از سوي نمايندگان با بهانه عدم سنخيت با زير ساخت اداري رد مي‌شود.

نماينده مردم سمنان و مهدي‌شهر ادامه داد: ورود زودهنگام به مسائل انتخاباتي ، اصلاح قانون انتخابات،  تغييرات زود هنگام،  جابه جايي پي در پي،  تاکيد به تفکيک قوا هيچ‌کدام سنخيتي با شعار امسال که از جانب مقام معظم رهبري در جهت دستيابي براي حمايت از کار و سرمايه ايراني مطرح شده ندارد.

وي همچنين بيان کرد: بهتر است افراط را در جامعه کمتر کنيم و افراد را به گناه  نکرده‌شان محکوم نکنيم و هر کسي را با پاک کن اغراق گويي محکوم نکنيم چرا همگان بر اين بدسليقه‌گي‌ها بر مي‌آشوبند.

نماينده مردم سمنان و مهدي‌شهر در پايان از عدم رسيدگي به حوزه انتخابيه خود نيز از مسئولان گلايه‌هايي داشت و خواهان رسيدگي فوري به کم و کاستي‌ها در اين منطقه شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار