مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: چطور می شود در ورزشگاهي که پر از ايراد است بازی برگزار شود؟ مدیران سازمان لیگ سر حرفشان نمی ایستند.

علی فتح اله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه مدیران سازمان لیگ برتر فوتبال سر حرفشان نمی ایستند، خود آنها گفتند که ورزشگاه 2000 نفری درود خيلي ایراد دارد پس چطور مي توانيم بازی جام حذفی را در این ورزشگاهي که اين همه ايراد دارد، برگزار کنيم.

وی ادامه داد: بازی در جام حذفی به ما تکلیف شده است بنابراين چاره ای نداريم جز اينکه به درود رفته و بازي را در آنجا برگزار کنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال تهران تاکید کرد: اگر قرار باشد بازی استقلال و گهر در آن ورزشگاه برگزار شود پس امنیت بازی چه می شود؟ جان بازیکنان در آن جا در خطر است؛ تماشاگران درودی مردم ایران بوده و عضوی از  ما هستند اشکال ندارد که آنها میزبان بازی به این مهمی باشند اما اين مهم در بايد در شرايطي اتفاق مي افتاد که به نفع هر دو تيم باشد.

فتح اله زاده تصريح کرد: طرفداران استقلال در آنجا 10 هزار  نفر هستند چه طور ممکن است که در ورزشگاه  2 هزار نفری این همه تماشاگر جا شوند ولی امیدوارم بازی خوبی برگزار شود و اتفاق خاصی رخ ندهد./مح
برچسب ها: باشگاه ، مدیران ، حرفشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.