شهردار منطقه 6 مشهد از تصویب طرح ایستگاه سامانه هوشمند دوچرخه عمومی در منطقه شش مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  شهرام کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد با اعلام مکان‌های ایستگاه‌های مکانیزه در این منطقه که طی بازدید نهایی به تأیید سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد رسیده است، اظهار کرد: پیاده رو مجاور مجتمع خشکبار مصلی، مکانی در مجاورت فرهنگسرای غدیر در تقاطع 22بهمن و شهید شیرودی، همچنین تقاطع چمن و مصلی از جمله مکان‌های مصوب منطقه به منظور بهره‌برداری در این خصوص هستند.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی و احتساب موقعیت‌های متناسب با قواعد شهری و دسترسی مطلوب شهروندان، پیمانکار تعیین شده متعهد به حفظ و نگهداری از تاسیسات شهری اطراف پروژه است.

کریمی تاکید کرد: در حین اجرای طرح به لحاظ رعایت ابعاد و فاصله استاندارد ایستگاه از معابر و سایر معیارهای موردنظر، بررسی‌های کارشناسی توسط مسئولان مربوطه و نماینده سازمان ترافیک صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در پیاده‌سازی و بهره‌برداری از سامانه هوشمند دوچرخه عمومی مورد درخواست مکرر شهروندان منطقه بوده است و مسئولان منطقه برای گسترش آن، استفاده از مکان‌های واقع در طرح بهساز بولوارهای مصلی، شیرودی و رستمی که این قابلیت را دارا باشند مورد نظر قرار داده است./ج1

برچسب ها: مشهد ، مکانیزه ، پیمانکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.