واترپلوئيست تيم ملي بزرگسالان گفت: متاسفانه هيچ کس دلش به حال اين رشته نمي سوزد و مسئولان با پا روي پا انداختن به بحث تعليق مي خندند!

اميرحسين برائي واترپلوئيست تيم ملي بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با حضور در دور رفت رقابت هاي ليگ برتر، به نظر مي رسد با تصميم مسئولان تيم ما ديگر در دور برگشت اين مسابقات حضور ندارد.

وي گفت: به گفته رئيس هيئت شناي استان فارس، اين تيم براي حضور در رقابت هاي ليگ برتر به وي تحميل شده است و با اين شرايط در دور برگشت تيمداري نمي کند که به اعتقاد من مسئولان از ابتدا به دنبال بهانه تراشي براي انصراف از اين پيکارها بودند و در صورت قطعي شدن اين موضوع، احتمالا بنده با تيم نفت و گاز اميديه در دور برگشت حضور پيدا مي کنم.

برائي افزود: تيم ما در شرايط خوبي بود، به طوريکه ما توانستيم در دور رفت اين مسابقات عملکرد خوبي را از خود به نمايش بگذاريم، اما متاسفانه مسئولان با بهانه تراشي برخي از واترپلوئيست هاي تيم را محروم کردند و با توجه به اينکه هيچ مبلغي از باشگاه دريافت نمي کنيم، تحمل اين رفتارها نيز براي ما سخت بود و همين امر باعث شد تا ما نيز ديگر علاقه اي به حضور در اين باشگاه نداشته باشيم و اين در حالي است که آنها براي حضور در دور برگشت اين رقابت ها تلاشي نکردند و در صورت حضور در اين بازيها، ما مي توانستيم در جايگاه سوم بايستيم.

وي تصريح کرد: طبق شنيده هاي مسئولان تيم هيئت شناي خوزستان نيز تصميم گرفتند تا از حضور در اين رقابت ها انصراف دهند و در صورتيکه اين اتفاق رخ دهد، اين رقابت ها با حضور 5 تيم برگزار مي شود که به نظر من برگزاري آن به اين شکل خنده دار و مسخره است.

وي خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده مقصر اين اتفاقات فدراسيون است و تا زماني که رقابت هاي ليگ برتر به اين شکل برگزار شود، تيم ملي نيز نخواهيم داشت.

واترپلوئيست تيم ملي بزرگسالان در خصوص برنامه هاي تيم ملي گفت: پيش از اين و در زمان رياست اميرحسين آيت اللهي، برنامه ها به صورت مداوم پيگيري مي شد و اين در حالي است که به دليل بحث تعليق تيم هاي ملي حضور در مسابقات مختلف را از دست دادند، به طوريکه جوانان به رقابت هاي آسيايي قزاقستان اعزام نشدند و تيم ملي بزرگسالان نيز رقابت هاي قهرماني آسيا در دوبي را از دست داد.

در زمان رياست آيت اللهي يکي از بهترين مربيان دنيا هدايت تيم ملي را برعهده داشت و واترپلوئيست ها با برنامه هاي خود به خوبي آشنا بودند، اما در حال حاضر شرايط متفاوت است، به طوريکه بازيکنان هيچ اطلاعي از برنامه ها ندارند و تمريناتي نيز پيگيري نمي شود.

*** واترپلو تعطيل شده است!

وي گفت: با شرايطي که در فدراسيون پيش آمده است، واترپلو تعطيل شده که به اعتقاد بنده با ادامه اين روند تا 5 الي 6 سال آينده نيز واترپلوئيست ها از اين بابت لطمه مي بينند و ديگر نامي از اين رشته نخواهيم شنيد.

متاسفانه با وجود وضعيت نامناسب فدراسيون مسئولان هيچ تلاشي براي برطرف شدن تعليق نمي کنند و اين در حالي است که تا زمان برطرف نشدن اين مشکل ما نمي توانيم در هيچ مسابقه اي حضور پيدا کنيم.

وي يادآور شد؛ بهترين دوران زندگي ام را در اردوي تيم ملي گذراندم تا بهترين بهره را ببرم، اما متاسفانه با اين شرايط نه تنها از حضور در مسابقات مختلف محروم هستيم، بلکه تمرينات تيم ملي پيگيري نمي شود و برنامه ها به خوبي پيش نمي رود.

برائي خاطرنشان کرد: متاسفانه در شرايطي برنامه هاي تيم ملي پيگيري نمي شود که از سويي ديگر مسئولان فدراسيون بدون توجه به آن پا روي پا انداختند و به بحث تعليق مي خندند و به نظر نمي رسد به دنبال برطرف کردن مشکلات موجود باشند و در صورتيکه تيم هاي ملي نيز به ميادين مختلف اعزام نشوند، براي آنها هيچ اهميتي ندارد و دل من از اين بابت پر است./مح
برچسب ها: بهانه ، انصراف ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار