معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری، از راهداران، به عنوان خادمان بی ادعای شبكه حمل و نقل كشور یاد كرد.

محمود عیدی، به مناسبت روز حمل و نقل و در مانور راهداران استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: راهداران در بحرانی ترین لحظه ها در محورهای ارتباطی اصلی و فرعی استان و كشور، با كمك به مردم و مسافران آرامش را به همراه می آورند.

معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: دولت و مجلس در برنامه پنجم توسعه كشور، راهكارهای مناسبی برای توسعه صنعت حمل و نقل و بهبود وضعیت معیشت راهداران پیش بینی كرده اند.

مدیركل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مانور در سخنانی، اظهار داشت: قبل از دولت نهم در این استان، تنها 30 كیلومتر راه چهارخطه وجود داشت در حالی كه هم اكنون 145 كیلومتر راه چهارخطه بهره برداری شده در استان وجود دارد. 
 
علی علیخانی ادامه داد: هم اكنون، 250 كیلومتر راه ارتباطی چهارخطه در استان چهارمحال و بختیاری در دست ساخت است.

وی ادامه داد: تا قبل از فعالیت دولت نهم، یك هزار و 200 كیلومتر راه روستایی در استان چهارمحال و بختیاری وجود داشت و این میزان در حال حاضر به دو هزار و 750 كیلومتر افزایش یافته است كه 60 درصد آن نیز آسفالت است.

علیخانی اضافه كرد: اولویت آسفالت راه های روستایی استان چهارمحال و بختیاری، روستاهای بالای 50 خانوار جمعیت و در مرحله بعدی، روستاهای 20 تا 25 خانوار است.

در این مانور از 50 راهدار نمونه استان چهارمحال و بختیاری، با حضور استاندار، معاون امور عمرانی استاندار، مدیركل راه و شهرسازی، مدیركل حمل و نقل و پایانه ها و رییس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.