شاگردان یحیی گل محمدی عصر فردا اولین دیدار خود در جام حذفی امسال را در ورزشگاه ازادی مقابل ملوانی برگزار می کنند، در ادامه اخباری را می خوانید که ازاردوگاه تیم سرخپوش پایتخت به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ پیروزی بر ملوان و صعود به مرحله بعدی جام حذفی برای سردار و پرسپولیسی ها از نان شب واجب تر است و انها که امیدی به کسب سهمیه از طریق لیگ برتر را ندارند قصد دارند با حضور پر قدرت تر در بازی های خذفی قهرمانی را به دست اورند و از این طریق سال اینده راهی لیگ قهرمانان اسیا شوند به گزارش باشگاه خبر نگاران و به نقل از منابع نزدیک به رویانیان به منظور افزایش توان روحی به منظور رسیدن به پیروزی ، ایشان به یحیی و شاگردانش قول پرداخت یک پاداش ویژه را داده است که منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر از ان دادند که مبلغ پاداش وعده داده شده یک میلیون تومان است و مقرر گردیده در صورت غلبه بر ملوان بلا فاصله به بازیکنان و اعضائ کادر فنی پرداخت می گردد.

نیلسون هم دستیار موقت یحیی شد

پس از تغییرات در کادرفنی پرسپولیس، احمد ناجی مربی مصری گلر های پرسپولیس هم این تیم را ترک کرد تا سه دروازه بان تیم این روزها بدون مربی بمانند..

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس و به خواست یحیی گل محمدی ،امیر عابدزاده و شهاب گردان این روزها زیر نظر نیلسون، دروازه بان برزیلی و باتجربه پرسپولیس تمرینات خود را پیگیری می کنند و تا زمانی که مربی گلر ها برای پرسپولیس استخدام نشود این مسولیت بر عهده نیلسون برزیلی است..

یحیی در حالی این تصمیم را گرفت که نیلسون با گردان و عابدزاده رابطه بسیار خوبی دارد و رفاقت این سه نفر در تمرینات پرسپولیس قابل توجه است.

در این رابطه گل محمدی از نیلسون خواسته تجربیات خود را از سال ها حضور در سطح اول فوتبال جهان در اختیار گردان و عابدزاده قرار دهد.

شنیده ها حکایت از ان دارد که قرار است مذاکرات با باشگاه ذوب آهن در دستور کار قرار گیرد تا مربی دروازه بان های تیم اصفهانی در صورت حصول توافق به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود

آخرین تمرین هم پشت دربهای بسته

 آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی که عصر امروز در مجموعه درفشی فر برگزار میشود هم پشت دربهای بسته است هواداران که امید وار بودند با تغییرات صورت گرفته در کادر فنی قانون تمرین پشت درب های بسته هم لغو خواهد شد در این رابطه بایحیی هم صحبت کردند ولی مربی پرسپولیس انها را متقاعد کرد که به این قانون احترام بگذارند چرا که به نفع پرسپولیس است.

گفتنی است دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی عصر فردا در ورزشگاه آزادی برگزاز خواهد شد.

آنالیز ملوان توسط حسینی و بزیک

هر چند اخرین دیدار ملوان در لیگ مقابل ملوان برگزار شد ویحیی هم هم به عنوان کمک مانوئل در ان بازی روی نیمکت سرخپوشان حضور داشت و شناخت تیم احمد زاده دارد ولی با این حال به منظور افزایش سطح شناخت از نقاط ضعف و قوت انزلی چی ها یحیی از بزیک و حسینی خواسته تا به انالیز بازی های ملوان به پر دازند تا ضعف و قوت حریف شمالی در جلسه امشب به اطلاع بازیکنان هم برسد و همه چیز برای کسب پیروزی در اولین دیدار جام حذفی فراهم باشد.

تلاش برای نشاندن کریم باقري روی نیمکت پرسپولیس

این که کریم باقری پذیرفته برای نجات پرسپولیس به کادر فنی جدید این تیم کمک کند تعجب خیلی ها را به همراه داشته است چرا که او پیش از این به پیشنهادات دایی،حبیب کاشانی و افشین پیروانی پاسخ منفی داده بود ولی افسوس که وی مجوز نشستن روی نیمکت پرسپولیسی ها را ندارد دلیلش هم این است که او مدرک مربیگری ندارد و فدراسیون برای او کارتی صادر نمی کند البته او با حکم سرپرستی می تواند کنار گل محمدی بنشیند.

شنیده ها حکایت از ان دارد که عدهای از پیشکسوتان تلاش می کنند سردار را متقاعد کنند تا حکم سر پرستی سعید شیرینی را لغو کند و حکم به ظاهر سرپرستی را به نام باقری صادر کند تا چهره محبوب هواداران پرسپولیس بتواند روی نیمکت بنشیند و کمک حال یحیی باشد

تمرین پنالتی در دستور کار پرسپولیسی ها

در دیدار های حذفی قانون این است که یک تیم باید پیروز از میدان خارج شود و اگر در وقت های قانونی و اضافه دو تیم نتیجه نگیرند این ضربات پنالتی است که تیم برنده را مشخص می کند بر همین اساس گل محمدی که احتمال می دهد در دیدار مقابل ملوان کار به ضربات پنالتی کشیده شود چند روزی است تمرین پنالتی را در دستور کار قرار داده تا از این طریق بتواند پنالتی زن های قهار تیمش را بشناسد.

اخرین بزیی که پرسپولیس در ضربات پنالتی پیروز شد به دیدار 2سال قبل مقابل سپاهان بر می گردد که دایی پرسپولیس را هدایت می کرد و قلعه نویی سرمربی سپاهان اصفهان بود.

استقلالی شدن مجیدی سوژه سرخ پوشان

سرانجام پس از کش وقوس های فراوان فرهاد مجیدی با یک قرار داد 18 ماهه دو باره پیراهن استقلال را بر تن کرد. اتفاقی که به خاطر اختلاف این بازیکن با قلعه نویی در ابتدای فصل بعید به نظر می رسید خبر حضور مجدد مجیدی در استقلال سوژه آخرین تمرین پرسپولیسی ها بود که در این رابطه با یکدیگر بحث و گفتگو می کردند. البته عدهای هم در میان این مباحث یاد ی از شیث رضایی می کردند و جای او را در لیگ برتر خالی می دانستند جالب است بدانید شیث رضایی به خاطر ضعف در مهار مجیدی در داربی 2فصل پیش توسط علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس اخراج شد.

سرخ پوشان از کاپیتان شیرینی خواستند

خبر کسب عنوان محبوب ترین بازیکن اسیا توسط مهدوی کیا و قرار گرفتن نام او بالاتر از دروازه بان استقلال سوژه خوبی برای بازیکنان و هواداران پرسپولیس شده است این اتفاق زمینه را برا ی کری خوانی هواداران پرسپولیس فراهم کرده است تا این روز ها برای ابی پوشان خط و نشان بکشند و در تمرینات پرسپولیس شعار هایی برای رقیب خود سر دهند ولی نکته جالب این جاست که بازیکنان از کاپیتان خود خواستند به خاطر این اتفاق باید شیرینی بدهد و این عامل باعث شد سر به سر مهدوی کیا بگذارند.

دعوت از هواداران برا ی حضور در ورزشگاه آزادی

پیروزی در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی در اولین دیدار جام حذفی که عصر فردا در تهران برگزار می شود از نان شب برای گل محمدی و شاگردانش واجب تر است برهمین اساس پرسپولیسی ها برای کسب این پیروزی روی حمایت هواداران خود حساب ویژه ای باز کرده اند این عامل باعث شده تا بازیکنان در مصاحبه های خود از هواداران بخواهند با پر کردن سکو ها شرایط را برای صعود به مرحلعه بعد فراهم کنند البته بعید به نظر می رسد با توجه به سرمای حاکم بر هوای تهران تماشاگران زیادی راهی ورزشگاه آزادی شود.

دلخوری شدید سلطان از برخی جهت گیری ها

علی پروین این روزها به خاطر برخی اتفاقات ناراحت به نظر می رسد از این که در امور فنی او را به بازی نمی گیرند .این که یحیی به پروین اجازه ورود به حریمش را نمی دهد و این که رویانیان هر جا به بن بست میخورد ا ز نام پروین بهره می گیرد ولی در عمل اتفاقی صورت نمی گیرد ودر نهایت این که برخی از لیدر ها علیه او بیانیه می نویسند و علیه او شعار های بو دار سر می دهند سر مربی پر افتخار سرخ پوشان این اتفاقات را طبیعی نمی داند و شنیده ها از منابع نزدیک به باشگاه حکایت از آن دارد او به شدت دلخور است و این احتمال وجود دارد با یک تصمیم ناگهانی دست به قلم شود و استعفاء نویس شود به همه این اتفاقات مصاحبه تند رهبری فرد علیه پروین را هم اضافه کنید که این مصاحبه با واکنش تند چند پیشکسوت در حمایت از سلطان رو به رو شده بود.

بازیکنان پیگیر لحظه به لحظه مذاکرات مانوئل و سردار

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیشتر از هواداران پرسپولیس این بازیکنان پرسپولیس هستند که پیگیر لحضه به لحضه جزئیات مذاکره رویانیان با پیر مرد پرتغالی هستند. مانوئل در بین بازیکنان هم موافق دارد و هم مخالف . بر همین اساس طرفین می خواهند بدانند سر انجام کار چه خواهد شد این حساسیت باعث شده تا بازیکنان مدام از خبر نگاران حاضر در تمرین و دوستان رسانه ای خود در این رابطه سوال بپرسند.

هواداران رای به پیروزی پرسپولیس دادند

دیدار فردای پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی از حساسیت بالایی برخور دار است چرا که دو تیم برای خود شانس بالایی به جهت کسب پیروزی قائل هستند اما در این میان هواداران پرسپولیس رای به پیروزی تیم خود در اولین دیدار جام حذفی داده اند داستان از این قرار است که یکی از سایت هایی که اخبار باشگاه پرسپولیس را پوشش می دهد در یک نظر سنجی از کاربران خود خواسته برنده دیدار پرسپولیس و ملوان را مشخص کنند که در این نظر سنجی 83درصد از هواداران رای به پیروزی شاگردان گل محمدی داده اند و 17 درصد نیز معتقدند که ملوانی ها پیروز این بازی حساس خواهند بود حال باید منتظر ماند ودید کدام گروه بازی را درست پیش بینی کرده اند./آق

برچسب ها: پرسپولیس ، ملوان ، نیلسون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار