هفتمین دوره از رقابت های برگشت لیگ برتر هاکی در گروه ب از 29 آذر به مدت سه روز به میزبانی گچساران پیگیری می شود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون هاکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این مطلب گفت: در گروه الف این رقابت ها آذربایجان غربی با 26 امتیاز، ماشین سازی لرستان با 22 امتیاز و شهربازی رنگین کمان همدان با 20 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

فریدون زمانی با بیان اینکه رقابت های گروه الف به اتمام رسیده است، افزود: در ادامه رده بندی های گروه الف هیئت هاکی گلستان با 10 امتیاز بر سکوی چهارم ایستاد و تیم های هیئت هاکی البرز و شهرداری تبریز به ترتیب پنجم و ششم شدند.

وی تصریح کرد: در گروه ب این مسابقات، در دیدار نخست تیم های شهرداری اراک و هیئت فارس به مصاف هم خواهند رفت .

دبیر فدراسیون هاکی اظهار داشت: دیدارهای گروه ب با 15 بازی پیگیری خواهد شد که در روز نخست و روز دوم مسابقات 12 بازی انجام می شود و سه دیدار پایانی در روز آخر رقابت ها برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از پایان دیدارهای گروه ب و مشخص شدن رده بندی دیدار فینال لیگ برای تعیین قهرمانی برگزار می شود.

گفتنی است، هفتمین دوره لیگ برتر هاکی باشگاه های کشور در حالی با حضر 12 تیم در دو گروه آغاز می شود که در دور گذشته این رقابت ها با حضور 12 تیم برگزار شد.

پیش از این رئیس فدراسیون هاکی در باره کاهش تیم های لیگ برتر هاکی سالنی گفته بود: کاهش تعداد تیم ها از 16 به 12، به تیم ملی کشورمان ضربه نمی زند.

وی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به مشکلات اقتصادی تنها 12 تیم برای حضور در لیگ برتر هاکی سالنی اعلام آمادگی کردند، گفته بود: در دور قبل رقابت های لیگ برتر برخی تیم ها در میانه راه به دلیل مشکلات مالی کنار رفته اند که این موضوع سبب بروز مشکلاتی شد که امسال چنین مشکلاتی نخواهیم داشت./آق
برچسب ها: هاکی ، رقابت ها ، گروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار