سرگرد نادري از دستگيري شرور مست قمه به دستي که با عربده کشي هاي مستانه باعث تخريب اموال عمومي و ضرب و شتم يكي ا زشهروندان شده بود طي يك تعقيب و گريز پليسي خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرگرد اردشير نادري رييس کلانتري 167 دولت آباد گفت: شب گذشته دوشنبه بيست و هفتم آذر ماه سال جاري از طريق مرکز فوريت هاي پليسي110 تهران بزرگ خبري تحت عنوان شرارت و عربده كشي در آدرس خيابان "پروين اعتصامي "  به کلانتري 167 دولت آباد مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
نادري ادامه داد: ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده كردند فردي كه به علت استفاده از مشروبات الكلي در حالت مناسبي نبود با قمه اقدام به تخريب اموال عمومي و ضرب و شتم فردي به عنوان " علي " نموده بصوريكه شاكي از ناحيه كمر و پهلو زخمي شده بود كه همين امر ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان به وجود آورده بود.
كلانتر 167 اضافه کرد: ماموران بلافاصله براي دستگيري متهم وارد عمل شدند اما او به محض مشاهده پليس فرار بر قرار ترجيح داده و متواري شد كه با فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز شد .
اين مقام انتظامي بيان كرد: ماموران طي يك مسير كوتاهي موفق شدند متهم را كه " ميلاد " نام داشت را در يكي از كوچه هاي فرعي دستگير كند در بازرسي از متهم يك قبضه قمه و دو دستگاه تلفن همراه كشف شد. 
سرگرد نادري در پايان عنوان كرد : ماموران متهم را به همراه اموال مكشوفه و شاكي براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري انتقال دادند كه در تحقيقات متوجه شدند كه متهم سابقه دار است و چندين مرتبه به اتهام شرارت و زورگيري دستگير شده است./ف
برچسب ها: شرور ، قمه ، بازداشتگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار