رئیس کمیته انضباطی جملاتی را که از قول او در یک روزنامه ورزشی چاپ شده بود تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ حسن زاده در این باره گفت: امروز در یک روزنامه ورزشی آمده بود که من مصاحبه کرده ام و گفته ام که کمیته انضباطی توانایی اجرای حکم 50-60 پرونده باشگاه بدهکار را ندارد.

در حالی که دوستان رسانه ای حاضر در این روزنامه با من هیچ تماسی نگرفته بودند و من نمی دانم چرا چنین جملاتی را به دروغ از قول من چاپ کرده اند.

وی ادامه داد: نوع پرداختن رسانه ها به مسایل کمیته انضباطی بسیار مهم است که باید بگویم 6 ماه است من در چندین و چند جریده دیده ایم که از قول من و همکارانم درکمیته انضباطی مطالبی درج می شود که ما روحمان خبر ندارد و حتی وقتی پیگیری هم کرده ایم دوستان رسانه ای فایل صوتی هم نداشته اند و اخبار را با تعبیر خودشان منعکس می کنند.

این کار حرفه ای نیست و من بازهم مطالبی که امروز درج شده را تکذیب می کنم. متاسفانه ما با پدیده تحریف مواجه شده ایم و این دارد به رسمی غلط تبدیل می شود.

به عنوان مثال در برخی بخشهای خبری رادیو و تلویزیون مجری ها اعلام می کنند درباره فلان پرونده هنوز حکمی صادر نشده است، در حالی که حکم مورد نظر رسانه ملی یک هفته است که صادر شده و متن آن روی سایت رسمی فدراسیون فوتبال موجود است اما مجریان بدون تحقیق درباره کمیته انضباطی قضاوت می کنند.

کافی است سایت فدراسیون را در بخش انضباطی چک کنند و ببینند که حکم صادر شده است یا با ما تماس بگیرند.

من واقعا متاسف می شوم وقتی می بینیم خوراک نامناسب داده می شود و واقع بینانه قضاوت نمی شود و چیزی به دروغ منعکس و القا می شود.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: تصمیمی گرفته ایم از این بعد هر کدام از دوستان خواستند با ما گفت و گو کنند، اول با روابط عمومی فدراسیون فوتبال هماهنگ کنند و گفت و گو به صورت حضوری انجام و صدا کاملا ضبط شود.

به زودی هم سعی می کنیم کنفرانس مطبوعاتی برگزارکنیم و از همه اهالی رسانه های و مطبوعات دعوت می کنیم تا در این کنفرانس حضور پیدا کنند./بات
برچسب ها: حسن زاده ، کمیته ، روزنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار