آیت‌الله نوری‌همدانی گفت : سران آمریکایی در قبال کشته شدن چند دانش آموز گریه سرازیر می کنند و اشک تمساح می‌ریزند ، اما جان هزاران بچه‌ در افغانستان، عراق، بحرین و سوریه برای آنها هیچ ارزشی ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، وی در دیدار جمعی از کارکنان سپاه ، با اشاره به دروغگویی غربی‌ها در مواجه با حقوق بشر و کشتار انسان‌ها اظهار داشت: مسئولان آمریکای برای چند دانش‌آموز، گریه‌ها سرازیر می کنند و اشک‌ تمساح می‌ریزند اما بدانند که مردم گریه دروغ و راست را می‌فهمند، چرا که جان کودکان و بچه‌ها در افغانستان، عراق، بحرین و سوریه برای غربی ها هیچ ارزشی ندارد.

آیت‌الله نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: یکی از خدمات حضرت امام‌(ره) شناساندن چهره واقعی غرب بود که جنایات آنها را برای مردم تشریح کردند و جامعه را آگاهی بخشیدند.

وی با اشاره به نعمت ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: نظامی که ما در اختیار داریم ولایی و بسیار مقدس است و همه باید در نگهداری آن کوشا باشیم.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر احیا فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه گفت: امام‌(ره) فرهنگ جهاد و شهادت را احیا کردند و امروز میلیون‌ها نفر آماده شهادتند چرا که بهترین هدیه الهی است./س

برچسب ها: قم ، نوری ، آمریکا ، اشک ، تمساح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.