استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت استفاده معقول و منطقی از اعتبارات استانی، برگشت اعتبارات را ظلم بزرگی در حق مردم دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی در گردهمایی ذیحسابان و مدیران مالی ادارات استان در سنندج افزود: وظایف و عملکرد ذیحسابان و نقش آنها در توسعه اقتصادی استان مهم است.
وی با اشاره به تحریم اقتصادی غرب علیه ایران و مشکلات اقتصادی مردم گفت: مدیران موظفند در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.
وی جذب درآمدهای استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام استان، نیازمند ارتباط دو سویه مدیران با پیمانکاران است.
استاندار کردستان رفع معضلات جاده ای و آسفالت جاده های سطح شهر را اولویت کاری خود عنوان کرد و گفت: مدیران موظفند وظایف خود را بدرستی انجام دهند.
شهبازی با اشاره به اختصاص مجوز استخدام دو هزار و 300 نفر به استان کردستان، ساماندهی نیروی انسانی و حل مشکلات بیکاری در استان را ضروری دانست.
به گفته وی هم اکنون هماهنگی های لازم در زمینه ساماندهی 40 طرح بزرگ انجام شده است، اما بانک ها در این زمینه همکاری مطلوبی ندارد.
استاندار کردستان مقررات و ضوابط سیستم بانکی را دست و پاگیر دانست و گفت: هم اکنون 40 طرح بزرگ در استان ساماندهی شده اند، اما بانک ها در این زمینه همکاری مطلوبی ندارند.
وی خواستار مشارکت بانک ها در زمینه پروژه های تولیدی و شتاب بخشی به پروژه های نیمه تمام شد.
استاندار کردستان پروژه پتروشیمی استان را از پروژه های مهر ماندگار دانست و گفت: این پروژه خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد و زمینه اشتغالزایی تعداد زیادی را فراهم می کند.
به گفته وی پروژه 500 مگاواتی برق سروآباد نیز در صورت تامین اعتبار سال آینده به بهره برداری می رسد و سبب اشتغالزایی در استان می شود.
شهبازی کارهای زیر بنایی مانند احداث سدها و جاده ها را از برنامه های مهم و زیربنایی دولت بیان کرد و گفت: مدیران موظفند در این زمینه پاسخگوی مردم باشند.
وی ابراز امیدواری کرد: اجرای این پروژه ها در استان سبب تحول استان و بهبود زندگی مردم شود./س

برچسب ها: اعتبارات ، برگشت ، ظلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.