عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: تنها راه ديگري که پس از نظارت در دستور کار است استفاده از تعزيرات حکومتي و اقدامات بازدارنده و برخورد قاطع با سود جويان است تا به روال سو استفاده خود ادامه ندهند.

ايرج نديمي نماينده  مردم لاهيجان و سياهکل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ،در ارتباط با احتمال افزايش قيمت تنقلات شب يلدا گفت: ايرانيان عموما مردم گرم و پايبند به رسوم هستند و به بهانه‌هاي مختلف دور هم گرد مي‌آيند، از اين‌رو شب يلدا که يکي از دلايل شب‌نشيني ايرانيان است گاهي مورد سوءاستفاده دلالان قرار مي‌گيرد. 

وي در ادامه تصريح کرد: اين گونه مناسبها همواره فرصتي براي افراد سودجو که نبض اقتصادي بازار را در دست دارد به وجود مي‌آورد ولي با جلسه‌اي که  پارلمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتند، جلو اقدامات اين افراد گرفته خواهد شد.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس ذخيره‌سازي اقلام پر فروش مانند هندوانه را باعث کاهش قيمت دانست و بيان کرد: در جلسه‌اي که وزارت صنعت، معدن و تجارت با پارلمان برگزار کرد جهت پيشگيري از افزايش قيمت به ذخيره سازي کالاهاي اساسي مردم مبادرت شد تا در زمان مقتضي به ميزان بالايي در دسترس عموم قرار گيرد.

نديمي همچنين تعزيرات حکومتي را راهي براي جلوگيري از اقدامات متخلفين و گران فروشان بيان و خاطر نشان کرد: تنها راه ديگري که پس از نظارت در دستور کار است استفاده از تعزيرات حکومتي و اقدامات بازدارنده و برخورد قاطع با سود جويان تا به روال سو استفاده خود ادامه ندهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: یلدا ، تعزیرات ، برخورد ، قاطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار