اجرای فعالیت به صورت تیمی و برگزاری سیستم مکانیزه یکی از ویژگی های چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی است.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران ؛شروین امیری دبیر چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی  امروز در مراسم انتخاب و تقدیر از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی که در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد طی سخنرانی گفت: این جشنواره به منظور شناسایی و انتخاب نخبگان جوان در حوزه های مختلف جوان، هدایت جوانان ومحققین برگزار شده است.
 
وی افزود: جوانان این دوره از جشنواره خوارزمی در چهارده دوره تخصصی که شامل دو بخش دانشجویی ودانش آموزی است آثار خود را ارائه داده اند.

 امیری درخصوص ارائه طرح ها و آثار از جانب جوانان و نخبگان در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی اظهار داشت: در بخش دانشجویی که شامل 4 قسمت دوره های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بوده جمعا 1289 طرح در دبیر خانه این جشنواره پذیرش و از میان آنها سی و پنج طرح در هئیت داوران انتخاب و در نهایت 25 طرح دانشجویی معرفی و تقدیر شده است.
 
همچنین در بخش دانش آموزی 19 هزار و 195 طرح در دبیر خانه پذیرش که از آن میان 187 طرح به دبیر خانه ی این جشنواره ارسال و 95 طرح برتر کشوری به هئیت داوران معرفی و در نهایت 45 طرح برگزیده شده است.
 
امیری تصریح کرد: از ویژگی های مهم چهاردهمین جشنواره مهم خوارزمی این است که فعالیت ها در گروه جوانان به صورت تیمی بوده و همچنین یکی دیگر از ویژگی های این دوره افزایش گروه های تخصصی سیستم مکانیزه بوده است که طیف وسیعی از برگزیدگان را از دانشگاه های مختلف سراسر کشور و از مناطق محروم کشور در بر گرفته است. /ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار