رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: در زمان ریزش برف و کولاک شدید در محور هراز راهدارخانه‌ها آمادگی دارند تا 800 مسافر و افراد در راه مانده را با اسکان اضطراری از خطر سرما نجات دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،نوری‌پور درستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: از آبان پارسال ریزش برف را در محور هراز و منطقه لاریجان شاهد بودیم ولی امسال این ریزش که با تأخیر 20 روزه همراه بود از جمعه گذشته شدت ریزش برف در محور هراز زیاد شده و این روند تا دیروز ادامه داشت.

وی با بیان این‌که تاکنون ریزش حدود 30 سانتیمتر برف را در منطقه پلور و امامزاده‌هاشم (ع) در محور هراز شاهد بودیم، افزود:این ریزش برف تا منطقه اسک و پنج‌آب نیز ادامه داشت.

رئیس اداره راه لاریجان مازندران با اشاره به اینکه 15 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، برفروب، لودر و امکانات راهداری در محور هراز مستقر هستند ،تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر راه‌های ارتباطی مازندران با پایتخت کشوردر روزهای گذشته مسدود شدنداما محور هراز کماکان باز بوده، تردد در آن برقرار است و مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود.

نوری‌پور با اعلام این‌که رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند باید با در اختیار داشتن زنجیر چرخ در مواقع یخ‌بندان و کولاک به تردد خود ادامه دهند،گفت: در زمان ریزش برف و کولاک شدید در محور هراز راهدارخانه‌های امامزاده‌هاشم (ع)، منظریه و کهرود در محور هراز آمادگی دارند تا 800 مسافر و افراد در راه مانده را با اسکان اضطراری از خطر سرما نجات دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به اینکه در تصادفات منجر به فوت برای حمل جنازه مشکلاتی در این محور وجود دارد، اظهارداشت: باید با همکاری مسئولان برای انتقال جنازه‌های برجای مانده از تصادفات چاره‌اندیشی شود./س

برچسب ها: اسکان ، راهدارخانه ، هراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.