امروز دريچه به شما رسانه اي جديد را معرفي مي كند كه مي تواند امكانات بي نظيري را براي شما به ارمغان بياورد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همه ما خواستار این هستیم که با صرف کمترین هزینه از تمامی امکانات در یک دستگاه استفاده کنیم. رسانه مهر در بر دارنده تمام ابزارهای رسانه ای اعم از تلویزیون، رادیو، دستگاه پخش DVD/VCD، کنسول های بازی و رایانه های شخصی است. ضمن اینکه این قدرت را به شما می دهد تا در هر زمان هر آنچه علاقمند هستيد را دریافت كرده و از آن بهرمند شوید.
 


 
رسانه مهر بخش هاي مختلفي دارد كه در ذيل مي توانيد توضيح و خدماتي كه هر كدام به شما ارائه مي دهند را ببينيد.
 
 
 
- تــلويزيون رســانه مهر:
 
اين تلويزيون علاوه بر 24 شبكه موجود با توجه به نیاز و علائق مخاطبان رسانه مهر؛ ۴ شبکه جدید تلویزیونی با موضوعات کودک و نوجوان، شادی، خانواده و بازپخش ماهواره را ایجاد كرده است، همچنین رسانه مهر امکان ارائه بیش از ۱۰۰ شبکه جدید تلویزیونی با کیفیت HD را دارد.
مشاهده برنامه های تلویزیونی در هر زمان، توقف برنامه های تلویزیونی، قابلیت بازگشت به برنامه های تلویزیونی ۱۲ ساعت گذشته با انتخاب روز و برنامه مورد نظر و همين طور تماشای برنامه های تلويزيونی ۳۰ روز گذشته از ويژگي هاي تلويزيون رسانه مهر است.
 
 
- راديـــــو رسانــــه مهر :
 
برنامه های رادیویی در هر زمان شعار راديو رسانه مهر است. راديواي كه با ایجاد ۱۴ شبکه رادیویی، امکان توقف برنامه و استفاده مجدد از برنامه های پخش شده در ۱۲ ساعت گذشته سعي كرده تا نياز مخاطبانش را برطرف كند.
 
 
 
- بــــانك فـــيلم و بـــانك صوت:
 
دسترسی به 4 هزار ساعت فیلم و سریال ایرانی و خارجی، تله فیلم، برنامه های آموزشی و مستند با قابلیت انتخاب صدا و زیر نویس و امکان برقراری ارتباط بین مخاطبان و عوامل فیلم مخاطبان می توانند با انتخاب فیلم دلخواهشان اطلاعات جامع و کاملی از فیلم (ژانر فیلم، خلاصه داستان، حضور در جشنواره های سینمایی، جوایز دریافتی) و عوامل فیلم (‌نویسنده ، کارگردان ، تهیه کننده، بازیگران و ... )را در اختیار داشته باشند.
 
همچنين گلچینی از 4 هزار قطعه صوتی شامل: موسیقی، کتاب صوتی، کودک، دکلمه، قرآن، مناجات و مرثیه در اين بانك وجود دارد كه  شما می توانید با انتخاب قطعه مورد نظر اطلاعات مربوط به خواننده، نوازنده، آهنگساز، شاعر و ... را دریافت كنيد.

 
- بـــــــــــــــازی و سرگــــــرمی:
 
 رسانه مهر قابلیت ارائه بازی های متنوع، استرانژیک، اکشن و ... را داراست.

 
 
- اینتـــــــرنت تلویــــزیونی:
 
 شما می توانید بدون استفاده از رایانه و تنها با تلویزیون خود هر آنچه که در دنیای اینترنت لازم دارید را جستجو کنید.
 
 
- اطلاعـــــــــــات عـــــمـــــومــی:
 
دسترسی به خدمات مورد نیاز شهروندان مانند تهرانشناسی، نقشه شهر، پرداخت الکترونیک، آب و هوا، دولت الکترونیک و ترافیک شهری، به آسانی و بدون نیاز به اینترنت و با استفاده از تلویزیون صورت می گیرد.  /ط
 
 
 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
سلام... میخواستم بدونم که قیمت این دستگاه چند هستش!!؟؟ چون تو سایتش نزده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ارین
۲۱:۳۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
بدنبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۱
با سلام شما سایت رسانه مهرروبرای ثبت نام معرفی کردیدولی دراین سایت ثبت نام با مشکل مواجه می شودلطفآ پیگیری کنید
آخرین اخبار