90 درصد از شکايات هاي مردمي در حوزه خدمات به ويژه در بخش هاي مبلمان، لوازم خانگي و موبايل مي باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، قاسم نوده اي فراهاني رئيس شوراي اصناف کشور در همايش تخصصي اصناف که صبح امروز در ساختمان شوراي اصناف کشور برگزار شد گفت: در بحث رسيدگي به شکايات مردمي طي 5 سال اخير بيش از 300 هزار فقره پرونده شکايت از سوي بازرسي اصناف تهران مورد رسيدگي واقع شده است.

وي افزود: حدود 90 درصد از شکايات مردمي در حوزه کالا و خدمات به ويژه در بخش هاي مبلمان، تعميرات لوازم خانگي، موبايل، تعميرات خودرو، تجهيزات فني، مسکن، تجهيزات ساختماني و ... مي باشد.

وي با اشاره به اينکه در حدود 4 هزار فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا در 6 ماهه نخست سال جاري تشکيل شده اظهار داشت: ارزش پيشنهادي و تقريبي اين 4 هزار پرونده 2.5 ميليارد تومان مي باشد.

وي ادامه داد: در بخش ارزش ريالي پرونده هاي تشکيل شده اصناف در سطح کشور هم رقم پيشنهادي 32 ميليارد تومان مي باشد که 23 ميليارد تومان آن مربوط به استان تهران است.

وي ادامه داد: از ابتداي فعاليت واحدهاي بازرسي در استان تهران تا امروز بيش از 3 ميليون و 536 هزار فقره بازرسي از واحدهاي صنفي انجام شده که منجر به تشکيل بيش از 517 هزار فقره پرونده تخلفاتي شده است.

وي همچنين در خصوص مکانيزاسيون واحدها گفت: در حال حاضر واحدهاي بازرسي اصناف مجهز به سيستم هاي نرم افزاري شده اند که سرعت و دقت بازرسي ها را به نحو قابل توجهي افزايش مي دهد./س

برچسب ها: اصناف ، خدمات ، شکایت ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار