مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با آغاز مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی در سراسر کشور، تبریز به عنوان میزبان مرحله نهایی این رویداد فرهنگی معرفی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه در مرحله استانی این جشنواره بیش از یک هزار و 700 قصه گوی ایرانی به رقابت می پردازندگفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره، مرحله اصلی این جشنواره روزهای 28 بهمن تا یکم اسفند امسال در شهر تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی وجود بسترهای اجتماعی و سنت های منحصر به فرد مردم ایران را زمینه ای مناسب برای گسترش فرهنگ قصه گویی در جامعه دانست.

وی احیای سنت قصه گویی، ترویج آن در میان خانواده ها و همچنین ایجاد نشاط فرهنگی در جامعه را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با پایان 31 جشنواره استانی قصه گویی که امسال علاوه بر موضوع آزاد با موضوع های قصه های کهن و قهرمانان ایرانی برگزار می شود، منتخبان این رقابت ها به جشنواره های منطقه ای راه خواهند یافت. رقابت های استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون از 20 آبان در 31 استان کشور آغاز شده و تا 30 آذر ادامه خواهد داشت./ب

برچسب ها: تبریز ، میزبان ، قصه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.