ملی پوش بدمینتون گفت: در شرایطی که مشکلات مالی فدراسیون را تهدید می کند برگزاری مسابقات لیگ غنیمت بزرگی است.

علی شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: امسال با وجود مشکلات مالی تیم ها و به خصوص فدراسیون با حضور 6 تیم آغاز شد و تعدادی از تیم ها که شرایط مالی مناسبی نداشتند در مرحله اول لیگ حضور نیافتند.

وی افزود: با وجود تمام این موانع همین که لیگ استارت خورد اتفاق بسیار خوبی است و در صورتی که مشکلات تیم های شرکت کننده حل شود ممکن است لیگ برتر به 8 تیم هم برسد.

شاه حسینی در خصوص حضور حریف تمرینی در بین ملی پوشان بیان کرد: در حال حاضر مشکلات مالی در همه فدراسیون ها وجود دارد و بدمینتون نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتی بعضی از تیم های لیگ برتر که سال گذشته بازیکن خارجی داشتند امسال از عهده این کار بر نیامدند، با وجود این تفاسیر بی انصافی است که از مسئولان فدراسیون توقع آوردن حریف تمرین و صرف هزینه های گزاف داشته باشیم.

شاه حسینی با بیان اینکه سر مربی خارجی انگیزه ملی پوشان را بالا می برد گفت: در حالت کلی نظر همه افرادی که در بدمینتون هستند این است که با خروج مربی خارجی از تیم ملی این رشته ورزش افت شدیدی دارد اما بعضی از محدودیت ها مانع از انجام این خواسته می شود.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد با یک مربی ایرانی کار کنیم صادق کرباسی بهترین گزینه است و ما طی هشت ماهی که با وی تمرین می کردیم برنامه های منسجمی داشتیم.

ملی پوش بدمینتون با اشاره به اینکه اردوهای مقطعی کمک زیادی به ملی پوشان نمی کند گفت: در حال حاضر هیچ یک از ملی پوشان از فدراسیون حقوق دریافت نمی کند و اغلب هم یا شاغل و یا محصل هستند و در این شرایط بی انصافی است که با این وجود از آنها توقع داشته باشیم در تمام اردوهای مقطعی شرکت کنند.

شاه حسینی ادامه داد: برای رسیدگی به تمرینات ملی پوشان با محمد فرجی، مدیر تیم های ملی، جلسه داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر مربی خارجی در تیم ملی بماند اردوها را به صورت چرخشی و هر بار در یک شهر برگزار کنیم و هر دفع ملی پوشی در شهر خودش اردوی تیم ملی را پشت سر بگذارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار