سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی گفت: هم اکنون در اردوی اصفهانی به سرمی بریم و خود را برای دور برگشت مسابقات لیگ برتر آماده می کنیم.

سیف اله حیدرپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از روز شنبه 25 آذر در اردوی تدارکاتی اصفهان به سر می بریم و بازیکنانی با جدیت تمرین می کنند و تا روز 5 دی در این استان خواهیم بود و تیم را برای دور برگشت رقابت های لیگ برتر آماده می کنیم.

وی تصریح کرد: رضا استکی تنها مصدوم تیم است که امیدوارم تا ادامه مسابقات سلامتی خود را به دست آورده و بتواند در خدمت ما باشد.

حیدر پور در ادامه گفت: هم اکنون با تفاضل بالا در رده ششم جدول لیگ قرار داریم و خوشبختانه به هدفمان که همان ماندن در میانه جدول است رسیدیم.

وی اشاره کرد: نخستین بازی ما در دور برگشت مقابل ثامن مشهد می باشد و با توجه به حضور بازیکنان خارجی و ملی پوش این تیم بازی سختی خواهیم داشت ولی ما به قصد برد می رویم اصلاً‌ در بازی ما نمی خواهیم بازنده دیدار باشیم.

حیدرپور افزود: متأسفانه داوری ها لیگ امسال زیاد جالب نبوده است و اشتباهات فاحش زیاد داشتند که غرض ورزی نبوده است و با توجه به اینکه برخی از کوبل های داوری کنار کشیدند به نظر باید این داورهای جوان در دسته یک سوت بزنند سپس به لیگ برتر بیایند ضربه ای که از طریق داوری به تیم ها می رسد می تواند به تیم ملی نیز آسیب برساند.

وی اشاره کرد: نیروی زمینی بدون اسپانسر در این رقابت ها حضور دارد اگر از ما حمایت مالی شود می توانیم جزو تیم های برتر لیگ شویم و حتی به مسابقات جام باشگاه های آسیا صعود کنیم.

حیدرپور گفت: هزینه ای که این فصل در تیم ما شده است یک سی ام ثامن سبزوار هم نیست و از تیم ملی جوانان هستند که کسی از ما حمایت مالی نمی کنند با این حال بازیکنان نیروی زمینی جنگنده و شجاع هستند و در رویارویی با حریفان قدر ابائی ندارند.

وی یادآور شد: اما چهارمین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم و سال گذشته هم عنوان پنجمی این مسابقات را به خود اختصاص می دادیم.

حیدرپور گفت: سال گذشته به خاطر پخش مسابقات از سیما اسپانسر داشتیم و شرایطمان بهتر بود ولی امسال به دلیل عدم پخش رقابت های لیگ در سیما اسپانسر نیز برای حمایت مالی نمی آید.

وی تأکید کرد: ما بازیکنانی مثل سجاد استکی، کرمی و مومن زاده را در خدمت نداریم و با این حال سعی می کنیم نسبت به سال گذشته جایگاه خود را در همان میانه جدول نگه داریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.