نماینده مجلس نهم گفت: تذکر می‌دهیم که هیئت رئیسه به اعتماد نمایندگان بی‌توجهي نکند و همچنین باید در دوره بعدی انتخابات هیئت رئیسه، نمایندگان بی‌توجهی‌های موجود را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، يونس اسدی نماینده مشکین‌شهر در مجلس در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 28 آذرماه) در نطق میان دستور خود گفت: علی‌رغم درخواست‌های متعدد برای تشکیل جلسه مشترک بین نمایندگان، متاسفانه این امر از سوی رئیس مجلس با عدم توجه روبرو شده است که باعث می‌شود نمایندگان به اقدامات انفرادی در تصمیمات رجوع کنند.

وی افزود: در مجلس برای 200 نفر نماینده بیش از 300 رئیس وجود دارد که این موضوع، عدم ثبات در سازمان اداری مجلس را نشان می‌دهد.

وی خطاب به رئیس مجلس تصریح کرد: آقای رئیس! ظاهرا سر شما خیلی شلوغ است، تذکر می‌دهیم که هیئت رئیسه به اعتماد نمایندگان بی‌توجهي نکند و همچنین باید در دوره بعدی انتخابات هیئت رئیسه، نمایندگان بی‌توجهی‌های موجود را در نظر بگیرند.

نماینده مردم مشکین‌شهر با بيان اينکه برای رفع مشکلات منطقه، لشکرکشی لازم نیست، افزود: توجه مختصر به دامنه سبلان نه تنها باعث افزایش توجه گردشگران به این منطقه می‌شود، بلکه مسائل  و مشکلات اشتغال را در این ناحیه مرتفع می‌سازد.

وی با اشاره به عدم فروش محصولات کشاورزی مشکین‌شهر خاطرنشان کرد: متأسفانه در کشور یک وزارتخانه، قدرت بازاریابی برای 100 هزار تن سیب را ندارد و ما شاهد عدم فروش محصولات کشاورزی هستیم.

نماینده مردم مشکین‌شهر با اشاره به آمار بالاي تصادفات در جاده مشکین‌شهر گفت: این بی‌تفاوتی وزارت راه را نشان می‌دهد و همچنین علی‌رغم وعده‌های وزیر نیرو، عملیات دو سد سبلان متوقف شد که تقاضا می‌شود وزیر نیرو با فاصله گرفتن از بی‌توجهی به پیگیری این موارد بپردازد.

اسدی در پایان با تشریح دو مصوبه مجلس خاطرنشان کرد: دو مورد از قوانین مصوب مجلس یعنی قانون سیاست کلی اصل 44 و قانون هدفمندی یارانه‌ها فشار مضاعفی را بر اقشار کم‌درآمد منطقه وارد آورده، که این امر حاصل تبعیض بین مردم کشور است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: هیئت ، رئیسه ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار