رئیس کمیته بانوان از عقد قرارداد هلنا کاستا به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان بانوان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فریده شجاعی-نایب رئیس سوم فدراسیون و رئیس کمیته بانوان گفت: با اعلام کمیته ملی المپیک مبنی بر اینکه دیگر با هیچ مربی خارجی قرار داد بسته نمی شود، فدراسیون فوتبال با هلنا کاستا وارد مذاکره شد و مشکلاتی که بر سر راه قرار داد وی بود را اعلام کرد که در نهایت با توافق کاستا و فدراسیون فوتبال، وی قرارداد خود را به مدت یک سال، به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان امضا کرد.

وی در ادامه در خصوص شرح وظایف کاستا بیان کرد: هلنا کاستا به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان بوده و تیم ملی را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه بازیهای مقدماتی جام جهانی به میزبانی تایلند آماده می کند. همچنین وی به عنوان مدیر فنی تیم ملی زیر 16 سال ر ا زیر نظر خواهد داشت چرا که این تیم در مرحله دوم با تیم های قدر آسیایی باید به رقابت بپردازد.

شجاعی در ادامه گفت: تیم ملی زیر 14 سال با توجه به اینکه اسفندماه به سریلانکا خواهد رفت تا در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کند، برنامه ها و فعالیتهای این تیم را زیر نظر داشته و نظارت خواهد کرد. از وی به عنوان مدرس برای ارتقا و دانش به روز مربیان استانهای کشور استفاده می کنیم و اولین تیم استانی که درخواست داده تا کاستا یک دروه کلاس ارتقا مربیگری و توجیهی را برای 30مربی برگزار کند، تیم ملوان بندر انزلی است و در پایان وی به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی بانوان نیز فعالیت می کند تا برترین های فوتبال را به تیم های ملی دعوت کرده و برای تیم های پایه و بزرگسالان پشتوانه سازی کنیم و فوتبال بانوان را در مسیر رشد و گسترش قرار دهیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار