بنکداری ، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، به منظور بازدید از شرکت آبفای آذربایجان غربی از جمله تصفیه خانه فاضلاب سلماس ، تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و مسکن مهر گلمان ارومیه دیدار کرد .

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران ارومیه ، از جمله برنامه های این بازدید ، تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان سلماس با حضور امام جمعه وفرماندار سلماس ، دکتر بنکداری ، آقازاده مدیر عامل شرکت و  مهندس علی اکبر آقائی نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمرانی مجلس حضور داشتند .

در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات دستگاه های اجرایی ، در باره  تامین اعتبارات لازم برای انجام پروژه های مربوط به صنعت آب و فاضلاب در شهرستان سلماس ، مذاکراتی انجام گرفت .

  بنکداری در این جلسه  بنكداري، ضمن تشکر از روند پیگیری وجدیت در اجرای پروژه ها ، در خصوص افزایش اعتبار برای پروژه ها و خرید تضمینی پساب تصفیه خانه فاضلاب ، قول مساعد داد . مهندس اقازاده مدیر عامل شرکت نیز ، در این جلسه با اشاره به پروژه های آبرسانی سلماس و تازه شهر ، درخواست اعتبار و مساعدت برای واگذاری پروژه های خط انتقال و احداث تصفیه خانه آب سلماس به روش BOT یا از طریق ماده 56 نمود .

شایان ذکر است :پیش از انجام این بازدید ها ، نشست صمیمی دکتر بنکداری با مجموعه پرسنل معاونت مهندسی شرکت ابفا در محل سالن کنفرانس این شرکت انجام پذیرفت و در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد 8 ماهه توسط مدیر عامل شرکت ، در خصوص صدور مجوز و حمایت های لازم از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جهت واگذاری پروژه ها به روش BOT تاکید شد ./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.