سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها با انتشار خبرهاي خاص، به دنبال ایجاد تنش در قایقرانی هستند.

غلام رضا امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به علاقه خاصی که به خوزستان داشتیم تصمیم گرفتیم مرحله جدیدی از تمرینات آماده سازی تیم ملی روئینگ کشورمان را در آبادان برگزار کنیم،‌ با توجه به اینکه این شهر منابع خوبی در اختیار دارد به همین دلیل مناسب دیدیم تا قایقرانان روئینگ تمرینات خود را در این شهرستان پیگیری کنند.

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: پیش از این تعداد 20 فروند قایق، یک عدد اسکله و یک کانتینر به خوزستانی ها اهدا شد به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا تمرینات تیم ملی روئینگ را به آبادان انتقال دهیم.

 امینی افزود: مسئولان ورزش استان و همچنین مدیر کل تربیت بدنی استان خوزستان از ما حمایت زیادی کردند،  البته ما این را قبول داریم که آبادان کاستی هایی نسبت به تهران دارد زيرا زمانیکه تمرینات تیم ملی در تهران پیگیری می شود تمام امکانات از جمله خوابگاه و رستوران در حاشیه دریاچه قرار دارد اما ما تصمیم گرفتیم تا در این شهر نیز اردویی برپا کنیم به همین دلیل از رسانه ها و خبرگزاری ها انتظار داریم که در این خصوص ما را حمایت کنند و مطرح  کردن بحث توهین به "نوامیس" کار درستی نبود و متاسفانه پس از استعلام گرفتن از رئیس تربیت بدنی آبادان، وی اعلام کرد که به هیچ عنوان یک همچنین خبری را مطرح نکرده است اما متاسفانه برخي از رسانه ها نه تنها خبرهاي خاص را انتشار داده اند بلکه در خبر خود اعلام کرده که ملی پوشان به "نوامیس" برخی ها توهین کرده اند که به اعتقاد من درج چنین خبری به هیچ وجه درست نبود.

وی تصریح کرد: البته من به هیچ وجه درگیری قایقرانان را توجیه نمی کنم و در صورتیکه حق با آنها هم بوده باشد باز هم نباید با افراد درگیر می شدند و همین امر باعث شد تا ما آنها را تحویل کمیته بررسی تخلفات فدراسیون دهیم.

سرپرست دبيري فدراسيون قايقراني خاطر نشان کرد: رسانه ها بايد در این خصوص از ما حمایت کنند نه اینکه با دروغ پردازی این موضوع را بزرگ جلوه دهند و از این طریق نیز جلوی پای آنها سنگ اندازی کنند که به نظر من چنین کاری به هیچ وجه قابل قبول و درست نیست.

اميني در پایان یادآور شد: ما از رسانه ها انتظار داریم که از ملی پوشان حمایت کنند و با چاپ این مطالب به دنبال تخریب آنها نباشند./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار