امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال از حادثه سقوط بهمن جان سالم به در برده و نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عصر دیروز آمبولانس حامل گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خلخال در حال گشت زنی و امدادرسانی به در راه ماندگان و گرفتار شدگان در كولاك گردنه الماس بود كه دچار حادثه شده و به علت سقوط بهمن آمبولانس امداد و نجات در زیر انبوه برف مدفون شد.

با ارسال پیامك از طرف امدادگران داخل آمبولانس ، راهداران خلخالی به همراه ماشین آلات سنگین برف روبی به موقع در محل حادثه حضور یافته و توانستند با تخلیه برف انباشته شده بر روی خودروی گرفتار شده در زیر بهمن امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال را از مرگ حتمی نجات دهند.

عیوضی مسوول گروه امداد و نجات پایگاه جاده ای گردنه الماس خلخال كه یكی از سرنشینان آمبولانس گرفتار شده در زیر بهمن بود كه به اتفاق راهداران در محل حادثه حضور داشت گفت: برای گشت زنی و نجات مسافران احتمالی گرفتار شده در كولاك در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال بودیم كه ناگهان در اثر سقوط بهمن زیر انبوه برف مدفون شدیم.

وی افزود: در این حادثه شیشه های آمبولانس شكست و به بدنه خودرو خسارات شدیدی وارد شد و حضور بموقع راهداران مانع از هر گونه تلفات جانی در این حادثه شد.

وی گفت: زمانی كه در زیر برف ناشی از سقوط بهمن مدفون شدیم تنها توانستم كه دست خود را از شیشه خودرو بیرون آورده و راننده بولدوزر را متوجه مدفون شدن آمبولانس بكنم در غیر این صورت امكان داشت در زیر چرخ های بولدوزر له شده و یا با تمام شدن هوای داخل خودرو خفه شده و جان خود را از دست بدهیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، نجات ، امدادگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.