قائم‌مقام باشگاه شهرداری ارومیه گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه با یک بازیکن کوبایی قرارداد داخلی امضا کرده است.

صمد اشرفی پس از پیروزی تیم شهرداری ارومیه برابر میزان خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: با یک بازیکن کوبایی به نام یاسل پورتوندو قرارداد امضا کرده‌ایم.

وی افزود: قرارداد یاسل با باشگاه شهرداری ارومیه به صورت قرارداد داخلی تنظیم شده و این قرارداد مشروط بر این است که این بازیکن از سوی کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه تایید شود.

قائم مقام باشگاه شهرداری ارومیه اضافه کرد: آخرین مهلت ثبت قرارداد بازیکنان جدید تا 25 آذر ماه بود و ما قرارداد این بازیکن را تا مهلت قانونی در فدراسیون والیبال ثبت کرده‌ایم.

اشرفی درباره اتفاقات قبل از بازی برابر میزان خراسان گفت: ناظر بازی به دو بازیکن اصلی ما به دلیل پرداخت نکردن جریمه‌های تعیین شده قبلی اجازه حضور در میدان نداد و با اینکه عنوان کردیم حاضریم مبلغ این جریمه‌ها را پیش از شروع بازی پرداخت کنیم که قبول نکردند بازی را بدون این دو بازیکن آغاز کردیم.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران، شامگاه دیروز با نتیجه سه بر دو از سد تیم میزان خراسان گذشت و چهارشنبه هفته جاری در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف کاله مازندران می‌رود./س

برچسب ها: امضا ، ارومیه ، شروع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.