رئیس دانشگاه ارومیه گفت: 10 نفر از محققان برجسته و امتیازدار دانشگاه ارومیه با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه در مراسمی تقدیر می‌شوند.

حسن صدقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را برای سوق دادن موضوعات تمام پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به سمت تأمین نیازهای جامعه می‌کنیم و دانشکده‌های دانشگاه ارومیه مکلف به اجرای نیاز‌سنجی جامعه هستند.‌

وی خاطر نشان کرد: سیاست کلی وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری کاربردی کردن موضوعات پروژه‌‌های دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری و اجرای آن‌ها با توجه به نیاز جامعه است.

صدقی به برنامه‌های هفته پژوهش در دانشگاه ارومیه اشاره کرد و اذعان داشت: 10 نفر از محققان برجسته و امتیازدار دانشگاه ارومیه با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه طی مراسمی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

رئیس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه امتیازبندی دانشگاه در مقایسه با سطح علمی دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور مورد توجه وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری است، متذکر شد: هر یک از اعضای هیئت علمی که در بالا بردن رتبه علمی و فرهنگی دانشگاه ارومیه گام مؤثری بردارد مورد تقدیر و مساعدت و همکاری همه‌جانبه دانشگاه برای پیشبرد پروژه‌های علمی و پژوهشی قرار می‌گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.