سرپرست تیم فوتبال صنعت آبادان گفت:در حال حاضر با حسین کعبی مدافع راه آهن شهرری و عساکره دروازه بان شهرداری بندرعباس قرارداد بستیم.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،افزود:ماکروسیمیچ و دیگو ملو دروازه بان و هافبک تیم همچنان در تمرینات حضور دارند و با آنها هنوز قطع همکاری نکردیم.

غفاری در خصوص بازی حذفی با راه آهن شهرری در مرحله یک هشتم نهایی گفت: ما قصد داریم تیم راه آهن را با حمایت تماشاگرانمان ببریم تا با روحیه مضاعف به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر برویم.

وی درباره فشردگی بازی های جام حذفی گفت: فشردگی این مسابقات به نفع تیم ماست و چرا که با آمادگی شبی به مصاف حریفانمان می رویم.

وی در ادامه بیان داشت: نتیجه جام حذفی قابل پیش بینی نیست و یک اشتباه باعث حذف از این مسابقات می شود. ما تمام سعی مان را می کنیم که به پیروزی بر راه آهن به مراحل بالا جام حذفی صعود کنیم.

وی درباره وضعیت مدیر عامل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اعضای هیات مدیره با استعفای خلیل صالحی موافقت نکردند به خاطر همین وی با قدرت ادامه خواهد داد.

غفاری درباره وضعیت آلفردو کاسیمیرو سرمربی تیمشان گفت: مسئولان از عملکرد کاسیمیرو رضایت دارند و به خاطر همین وی همچنان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

وی درباره پیشنهاد نفت آبادان به میداوودی گفت: میلاد میداوودی جزو بازیکنان مدنظر کاسیمیرو تا الان نبوده است و ما هم هیچ صحبتی با وی نداشتیم./با

برچسب ها: شهرری ، بازی ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار